طی مراسمی با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس:

آرین رفیعی بندری به عنوان رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی منصوب شد



طی مراسمی با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس، رئیس جدید هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان بندرعباس منصوب شد.

  
به گزارش صبح ساحل،  با پیشنهاد امین رئیسی،  رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس و با حکم شهریار ایرجی رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان هرمزگان،  آرین رفیعی بندری به عنوان رئیس جدید هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی شهرستان بندرعباس منصوب شد.
در مراسم معارفه آرین رفیعی بندری به عنوان رئیس جدید هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی شهرستان بندرعباس،  امین رئیسی، رئیس اداره ورزش و جوانان از فرهاد اسدالهی رئیس سابق  هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی شهرستان تقدیر و تشکر کرد و از رئیس جدید هیئت هم خواست تا هر چه سریعتر عوامل هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی شهرستان را انتخاب کند و فعالیت خود به نحو احسن انجام دهد. وی همچنین از آرین رفیعی بندری خواست : تا یک پیست مناسب در کوهستان پارک پنجه علی در نظر بگیرد تا جوانان  شهرستان بتوانند هیجانات خود را در این پیست به صورت استاندارد تخلیه نمایند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس بیان داشت: اکنون سواحل بندرعباس و بستانو شاهد حضور موتور سوران و اتومبیلرانی هست که می خواهند حرکات نمایشی خود به نمایش بگذارند اما چه بهتر است که این کار به صورت استاندارد و قانونی صورت گیرد.
در پایان آرین رفیعی بندری حکم ریاست هئیت موتور سواری و اتومبیلرانی را از دستان امین رئیسی و شهریار ایرجی رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی دریافت کرد.
در حکم شهریار ایرجی رئیس هیئت  موتور سواری و اتومبیلرانی استان خطاب به آرین رفیعی بندری آمده است: با توجه به پیشنهاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس و با توجه به علاقمندی جنابعالی به ورزش موتور سواری و اتومبیلرانی و ورزش های به موجب این حکم به عنوان رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی شهرستان بندرعباس منصوب می شوید.
آرين رفيعى بندرى متولد ۱۳۶۶ است که در کارنامه ورزشی خودش مسوولیت، سرپرست دبیری حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ، كميته فوتبال ساحلى شهرستان بندرعباس و مدير اجرايی تيم فوتبال شهردارى را دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها