سرپرست هیئت تنيس استان خبرداد

تیم‌های هرمزگان به مسابقات جام حذفی کشور اعزام می‌شوند



تیم های دوهزار و شرکت پالایش نفت بندرعباس به عنوان نمایندگان استان هرمزگان در مسابقات جام حذفی تنیس کشور در جزيره کیش شرکت می‌کنند.

 


   
به‌ گزارش صبح ساحل،  حسین اخلاقی سرپرست هیئت تنيس در این خصوص اظهار داشت دو تیم درقالب تیم دوهزار و شرکت پالایش نفت بندرعباس به عنوان نمایندگان استان هرمزگان در  رقابت‌های جام حذفی تنيس  کشور در کیش حضور خواهند داشت.
سرپرست تنيس استان بیان داشت: علی زاهدی سرپرست تيم دوهزار و حسن تاجیک سرپرست تيم شرکت پالایش نفت بندرعباس تيم های استان در اين دوره از رقابت‌ها قهرمانی کشور در کیش همراهی می کنند. 
وی گفت : در این دوره از رقابت‌ها ورزشکارانی از اقصی نقاط کشور حضور به هم می رسانند که استان هرمزگان با دو تیم در قالب ۷ ورزشکار و دوسرپرست در این دور حاضر می‌شود که سهم قابل توجهی می باشد امید است تيم های حاضر از استان در اين رقابت ها نتایج مطلوبی کسب نمایند.
اين دوره از مسابقات از ۲۰ آذرماه در جزيره کیش برگزار می شود.
برای  تیم دو هزار کیارش خنیاب نژاد ، امیرعلی بهاالدین و مهدی ابجدپور به سرپرستی  علی زاهدی و تیم پالایش نفت بندرعباس با محمدحسین تاجیک، سلمان ماجرایی، علی تاجیک و  رامتین کلانتری به سرپرستی تیم حسن تاجیک بازی خواهند کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها