حادثه خیز بودن بلوار پردیس در بندرعباس/ نبود علائم راهنمایی و رانندگی کافی، صدای شهروندان را در آورد




نبود علائم راهنمایی یکی از مواردی حادثه‌ساز در جاده‌ها و معابر شهری است. برخی از شهروندان بندرعباس از نبودن علائم هشداردهنده و روشنايي کافی در یکی از بلوارهای پرتردد شهر گلایه کردند و خواستار حل اين مشكلات از سوي مسئولان امر شدند.

   

بلوار پردیس یکی از شریان‌های اصلی و پرتردد بندرعباس است که چهارراه پردیس را به آزادگان متصل می‌کند. چندی است که برخی از شهروندان از وجود جداکننده‌ای در بلوار بدون هیچ علائم راهنمایی گلایه می‌کنند.

یکی از شهروندان با ارسال تصاویری از این خیابان گفت: « از شهرداری می‌خواهیم هرچه سریعتر نسبت به نصب علائم راهنمایی در این مکان اقدام کنند در چند هفته گذشته بارها شاهد تصادف در این مکان بودیم».

یکی دیگر از شهروندان در این خصوص گفت: « بسیاری از رانندگان در ساعات کم تردد شب با سرعت بالایی در این بلوار رانندگی می‌کنند و به دلیل نبود روشنایی کافی، بلوار پردیس همیشه حادثه بوده است».

تعداد زیادی اغذیه فروشی، فست‌فود و رستوران در چهارراه پردیس واقع شده است و در سال گذشته به یکی از خیابان‌های پرتردد شهر بندرعباس تبدیل شده نبود روشنایی کافی و از آن مهمتر اعلان‌های راهنمایی و رانندگی خطرآفرین بوده و مسئولان باید هرچه زودتر نسبت به رفع این مشکل اقدام نمایند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها