لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان

سوت هفته دهم فردا به صدا در خواهد آمد



سوت هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان فردا سه شنبه به صدا در خواهد آمد.

         
به گزارش صبح ساحل، شش بازی از هفت بازی هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان فردا سه شنبه پنجم دی ماه برگزار خواهد شد و تنها یک بازی روز پنجشنبه هفتم انجام خواهد شد.

در بازی های فردا سه شنبه دریانوردان بندرکنگ با در ورزشگاه تختی بندرلنگه بازی خواهد کرد. اتحاد بندرپل به مصاف نیلی پوشان گزیر در ورزشگاه بندر پل می رود.
ستاره فرامرزان و آرش ایلود دربی شهرستان بستک را در ورزشگاه هنگویه برگزار خواهند کرد. اتحاد نوین معدونیه از میناب جوان در ورزشگاه حاجی آباد میزبانی می کند.
برخ کوشه قشم در ورزشگاه تختی قشم از آراد مهر رودان میزبانی خواهد کرد. ابومسلم میناب در ورزشگاه شهید امینی با ملوان بندرعباس بازی می کند.
در تنها بازی روز پنج شنبه هفتم  دی تیم هفده شهریور قشم در ورزشگاه تختی از تیم جنوب بستک میزبانی می کند.
در پایان بازی های  هفته نهم در گروه شرق ابومسلم میناب با ۱۳ امتیاز صدرنشین است. ملوان بندرعباس، مقاومت بازیاری و میناب جوان با ۱۲ امتیاز و به دلیل تفاضل گل دوم تا چهارم هستند. برخ کوشه قشم و اتحاد معدونیه حاجی آباد با ۹ امتیاز پنجم و ششم هستند و آراد مهر رودان با ۷ امتیاز هفتم می باشد.
در جدول رده بندی گروه غرب، دریانوردان بندرکنگ با ۲۴ امتیاز به تنهایی صدرنشین می باشد.
آرش ایلود با ۲۰ امتیاز دوم است. اتحاد بندرپل با ۱۸ امتیاز در مکان سوم ایستاده است. ستاره فرامرزان با ۱۷ امتیاز چهارم،  نیلی پوشان گزیر با ۱۲ امتیاز پنجنم، جنوب بستک با ۶ امتیاز ششم، ۱۷ شهریور قشم با ۵ امتیاز هفتم و تیم بهزیستی جناح بدون امتیاز در مکان هشتم ایستاده است.
لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان با حضور ۱۵ تیم در حال برگزاری است و در گروه غرب  تیم های بهزیستی جناح ، آرش ایلود، اتحاد پل ، هفده شهریور قشم ، جنوب بستک ،  دریانوردان بندرکنگ،  ستاره فرامرزان و  نیلی پوشان گزیر و در گروه شرق هم ، تیم های میناب جوان ، مقاومت بازیاری ، آراد مهر رودان ، ابومسلم میناب ، برخ کوشه قشم و  اتحاد معدونیه با هم رقابت می کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها