رئیس اداره ورزش و جوانان بستک

توسعه پروژهای ورزشی در سطح شهرستان باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی می شود



نماینده شرکت ملی نفت ایران از پروژه های ورزشی در حال اجرای شهرستان بستک به صورت سرزده بازدید کرد.


به گزارش صبح ساحل،  یوسف برلس رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بستک به همراه  خرم نماینده شرکت ملی نفت ایران از ۱۷ پروژه های ورزشی در حال اجرا در سه بخش مرکزی ، کوخرد هرنگ و جناح بازدید نمود.


یوسف برلس رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بستک ضمن قدردانی از خرم به عنوان نماینده شرکت نفت گفت : نگاه ما به توسعه ورزش در کلیه سطح شهرستان بستک بوده و همه روستاها و شهرها نیز باید از این توسعه بهره مند شوند. وی بیان داشت: روستاهای محروم و کم برخوردار با همت مسئولین نگاه ویژه به آن ها شده تا آن ها نیز از این امر بهرمند شوند.


رئیس اداره ورزش و جوانان توسعه پروژهای ورزشی در سطح شهرستان را باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی خواند و گفت:  قطعا با بهره برداری کامل این پروژه ها می توان جهش خوبی در امر زیرساخت ورزشی در این شهرستان ایجاد نمود.


برلس از نگاه بلند جباری نماینده پرتلاش غرب استان و  خادمی مدیرکل  ورزش و جوانان استان قدردانی کرد و گفت:  در سال های اخیر حمایت خوبی از زیرساخت ورزش شهرستان شده و باعث رضایت مندی جوانان و ورزشکاران شده است.

وی  همچنین ازحمایت های جلالی فرماندار شهرستان ،  مسیحی رئیس دفتر فنی و نظارت بر اماکن ورزشی استان و همکاران ، بخشداران ، دهیاران ، شهرداران ، شوراهای اسلامی و خیرین ورزشیار قدردانی کرد و بیان داشت: قطعا حمایت این مسولین باعت شده شور و نشاط خوبی در سطح شهرستان و به ویژه جامعه ورزش ایجاد شود.

  رئیس اداره ورزش و جوانان بستک

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها