۱۱۰۰میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری در شبکه بانکی پرداخت شد



نایب‌رییس کمیسیون مشترک جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی گفت: یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری در شبکه بانکی پرداخت شده است.

    

به گزارش صبح ساحل، «فاطمه محمد بیگی»، نایب‌رییس کمیسیون مشترک جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی گفت: بازیابی هویت حقیقی بانوان طی نقش‌آفرینی آنان در عرصه‌های اجتماعی و زندگی حائز اهمیت است.

وی با بیان این‌که ظرفیت مناسبی برای توسعه مشاغل خانگی با محوریت بانوان وجود دارد و سهم آن در تولید ملی کشور قابلیت افزایش دارد، افزود: بانک توسعه تعاون تدابیر مناسبی برای تسهیل فعالیت بانوان شاغل در نظر گرفته است و همچنین تسهیلات پرداختی این بانک به بانوان فعال در بخش تعاون و همچنین سهم تعلق گرفته به سایر بانوان در قالب انواع تسهیلات قرض‌الحسنه حمایتی، نیز رو به رشد بوده است.

    نایب‌رییس کمیسیون مشترک جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی با اعلام این‌که یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری در شبکه بانکی پرداخت شده است، گفت: ۷۵۰ هزار پدر از تسهیلات مسکن فرزندآوری بهره‌مند و ۲۵۰ هزار مادر نیز از طریق طرح حمایت از خانواده خودرو دریافت کرده‌اند.

    برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
    0 / 200
    • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
    • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

    آخرین خبرها