با حضور مديرکل ورزش و جوانان برگزار شد

آیین تجلیل از مدال آوران بولینگ و بیلیارد هرمزگان



آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمان بولینگ و بیلیارد استان درسالن آموزش مجموعه هفت تیر بندرعباس با حضور خادمی مدیرکل ورزش و جوانان ،جعفری ریئس هیئت بولینگ و بیلیارد، زابلی پور معاون اداره کل ورزش و جوانان، جاهدی قهرمان مسابقات پاراآسیایی، سالاری نایب رئیس، جنکا دبير هیئت، عبدی روابط عمومی وجمعی از ورزشکاران و قهرمانان برگزار شد.

 


به گزارش صبح ساحل، درابتدای مراسم فرجام دانش مربی تيم منتخب استان که در مسابقات قهرمانی بولینگ کشور نایب قهرمان دومين دروه مسابقات شده بودند  گزارش کاملی در مورد رشته بولینگ دربخش تمرینات و مسابقات به ارائه نمود.
خادمی مدیرکل ورزش و جوانان دراین مراسم اظهار داشت: سرمایه اصلی ورزش هر استانی ورزشکاران و قهرمانان در رشته‌های مختلف هستند و ما وظیفه داریم از ورزشکاران حمایت کنيم. 
متولی ورزش استان بیان داشت: وظیفه داریم از رشته بولینگ و بیلیارد استان که ورزشکاران با استعداد و جایگاه خوبی در کشور دارد حمايت کافی داشته باشیم .
اسحاق جعفری ریئس هیئت بولینگ وبیلیارد استان گفت: سرمایه گذاری در ورزش موجب شادابی و نشاط اجتماعی می شود ، مشکلات در ورزش وجود دارد و ما خود را موظف می دانیم برای رفع مشکلات ورزش تلاش بیشتری انجام دهیم .
وی  از ورزشکاران ، مربیان ،سرپرستان و اعضا هیئت تشکر و قدردانی به عمل آوردند. درپایان مراسم با اهدا لوح تقدیر از قهرمانان واعضا هیئت تقدیر به عمل آمد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها