لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور

پالایش نفت بندرعباس بعد از دو شکست به پیروزی رسید



تیم پالایش نفت بندرعباس در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از تیم مقاومت البرز میزبانی کرد.


به گزارش صبح ساحل، تیم پالایش نفت بندرعباس در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در سالن فجر بندرعباس برابر مقاومت البرز بازی کرد.
تا قبل از این دیدار  تیم پالایش نفت بندرعباس با ۲۳ امتیاز هشتم و مقاومت البرز  با ۹ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی قرار داشتند.  بازی رفت دو تیم  با تساوی به پایان رسیده بود و پالایش نفت بندرعباس در بازی برگشت به دنبال سه امتیاز خانگی بود تا خیلی از حریفان بالا سری خودش عقب نیفتد.


زرد پوشان پالایش نفت بندرعباس بازی را کاملا هجومی شروع کرد و در کمتر از ۱۰ دقیقه توسط سروش احمدنیا نیا به گل اول دست یافت.


بعد از این گل بازی با هیجان بیشتری دنبال شد و دو تیم موقعیت های روی دروازه هم دیگر داشتند اما گلی از خط دروازه عبور نکرد تا پالایش با پیروزی به رختکن برود.


در نیمه دوم تیم مقاومت البرز برای جبران گل خورده پا به بازی گذاشته بود اما تیم پالایش نفت هم عقب نکشیده بود و فشار حملات خود را روی دروازه مقاومت کم نکرد.


در دقیقه ۲۹ بازی بود که سعید حاجیلری روی یک شوت زیبا برای بار دوم دروازه مقاومت البرز را باز کرد تا بازی دو بر صفر دنبال شود. از دقیقه ۳۵ بازی تیم مقاومت روی به پاور پلی آورد تا بتواند به گل دست پیدا کند اما خط دفاعی پالایش نفت بندرعباس بسیار هوشیار عمل کرد و اجازه نداد تا دروازه اش باز شود و بازی در پایان دو بر صفر به سود نماینده هرمزگان به پایان رسید.


در این ديدار برای تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس با هدایت  هادی بزوال، سپهر محمدی ،حسن دهقانی، محمد بنی اسدی، محمد حسین بازیار، امیرحسین دهقانی، علی جوذری، امیررضا خونجهان، حسین رحیمی، سروش احمدنیا، سعید حاجیلری ، عبدالرحمان سارانی و   محمد امین فارسی بازی کردند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها