لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان

دریانوردان بندرکنگ، ابومسلم میناب،  آرش ایلود و ملوان بندرعباس به نیمه نهایی رسیدند



چهره چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان مشخص شدند.


در هفته چهاردم و پایانی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان چهار تیم دریانوردان بندرکنگ، ابومسلم میناب،  آرش ایلود و ملوان بندرعباس به نیمه نهایی رسیدند.
در دیدارهای هفته چهاردهم گروه غرب، اتحاد بندر پل با شش گل ستاره فرامرزان بستک را از پیش رو برداشت.


در این بازی محمدرضا فروزنده هتریک کرد و هابیل یوسفی دبل و رضا ملک پور یک گل به ثمر رساند.


جنوب بستک دو بریک در خانه و در دربی شهرستان بستک بازی را به آرش ایلود واگذار کرد تا ایلود با این پیروزی به مرحله نیمه نهایی راه یافت. تک گل جنوب بستک را هاشم نصیری و دو گل آرش ایلود را یعقوب باشنده و عبدالله شریف زدند. در این گروه بازی تیم‌ های هفده شهریور قشم  و بهزیستی جناح و نیلی پوشان گزیر با دریانوردان بندرکنگ بدون بی اثر بودن در جدول رده بندی برگزار نشد. بدین ترتیب بعد از پایان  مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال استان در گروه غرب تیم های دریانوردان بندرکنگ با ۳۹ امتیاز به عنوان صدرنشین و آرش ایلود با ۳۱ امتیاز به عنوان تیم دوم  به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.  تیم‌های هفده شهریور قشم با ۹ امتیاز و بهزیستی جناح با ۳ امتیاز از این گروه با کمترین امتیاز نسبت به رقبای خود به لیگ دسته دوم فوتبال استان سقوط کردند.


در دیدارهای گروه شرق ، برخ کوشه قشم جهار بر دو بازی را به ابومسلم میناب واگذار کرد. محمد شادان برای برخ کوشه قشم دبل کرد و گل های ابومسلم میناب را
محمدامین نجفی ، سجاد زارعی، مهدی آشنا و ناصر درویشی به ثمر رساندند. دیدار تیم های میناب جوان و ملوان بندرعباس بدون گل شد تا ملوان با این یک امتیاز به مرحله نیمه راه یافت. بازی آراد مهررودان و مقاومت بازیاری برگزار نشد و اتحاد معدونیه در هفته چهاردهم استراحت داشت.

بدین ترتیب بعد از پایان مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال استان در گروه شرق تیم‌های ابومسلم میناب با ۲۵ امتیاز به عنوان صدرنشین و ملوان بندرعباس با ۲۲ امتیاز به عنوان تیم دوم از این گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و تیم‌های آراد مهر رودان با ۱۱ امتیاز و اتحاد معدونیه حاجی آباد با ۹ امتیاز از این گروه با کمترین امتیاز نسبت به رقبای خود به لیگ دسته دوم فوتبال استان سقوط کردند. دیدارهای رفت مرحله  نیمه نهایی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان  جمعه ۲۹ دی برگزار  خواهد شد و در بندرعباس ملوان این شهر از تیم دریانوردان بندرکنگ میزبانی می کند و در بستک ایلود با ابومسلم میناب بازی خواهد کرد. در پایان دیدارهای هفته چهاردهم و در  گروه شرق ابومسلم میناب با ۲۵ امتیاز صدرنشین شد. ملوان بندرعباس با ۲۲ امتیاز در مکان دوم ایستاد.  میناب جوان با ۲۰  امتیاز در مکان سوم قرار گرفت.مقاومت بازیاری با ۱۸ امتیاز چهارم،  برخ کوشه قشم با ۱۵ امتیاز پنجم ، آراد مهر رودان با ۱۱ امتیاز ششم و اتحاد معدونیه حاجی آباد با ۹ امتیاز هفتم شد. در گروه غرب دریانوردان بندرکنگ با ۳۹  امتیاز صدرنشین شد. آرش ایلود با ۳۱ امتیاز در مکان دوم ایستاد.  اتحاد بندرپل با ۲۸ امتیاز مکان سوم را به خودش اختصاص داد. ستاره فرامرزان با ۲۳ امتیاز چهارم شد.  نیلی پوشان گزیر با ۱۵ امتیاز پنجم، جنوب بستک با ۱۲ امتیاز ششم،  هفده شهریور قشم با ۹ امتیاز هفتم و بهزیستی جناح با ۳ امتیاز در مکان  هشتم ایستاد.


لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان با حضور ۱۵ تیم در حال برگزارشد و در گروه غرب  تیم های بهزیستی جناح ، آرش ایلود، اتحاد پل ، هفده شهریور قشم ، جنوب بستک ،  دریانوردان بندرکنگ،  ستاره فرامرزان و  نیلی پوشان گزیر و در گروه شرق هم  تیم های میناب جوان ، مقاومت بازیاری ، آراد مهر رودان ، ابومسلم میناب ، برخ کوشه قشم و  اتحاد معدونیه با هم رقابت کردند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها