کشف زمین خواری و تصرف اراضی ملی ۴۲ میلیارد ریالی در هرمزگان



فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف یک فقره زمین خواری و تصرف اراضی ملی به ارزش ۴۲ میلیارد ریال در استان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار جاویدان در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در ادامه طرح مبارزه با جرایم اقتصادی پدیده شوم زمین خواری در پی دریافت شکایتی مبنی بر تصرف اراضی منابع طبیعی شهرستان توسط شخصی بنام «رضا ص» پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با تشکیل تیمی به محل اعزام که در بررسی های میدانی و اسنادی صورت گرفته مشخص شد فردی بدون مجوز قانونی با تخریب و دیوارکشی ۲ هزار و ۱۴۵ مترمربع از اراضی ملی در منطقه دزک گنو متعلق به اداره راه و شهرسازی را به صورت غیرقانونی تصرف کرده است.

سردار جاویدان یادآورشد: پس از جمع آوری دلائل و مستندات موجود با هماهنگی قضایی متهم موصوف به پلیس امنیت اقتصادی احضار که وکیل نامبرده نیز ضمن حضور در یگان انتظامی و ارائه اظهارات به عدم ارائه مستندات دال بر مالکیت اراضی اقرار و به بزه انتسابی اعتراف کرد که برای جلوگیری از تضییع حقوق دولت و قانون حفاظت بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور تقاضای دستور رفع تصرف و اعاده به وضع سابق پرونده انجام و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان ارزش اراضی ملی کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ۴۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها