تخلفات رانندگی در کیش ۳۰ درصد افزایش یافت؛ بیشترین عامل تصادفات شهری در جزیره، رعایت نکردن حق تقدم



رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی تخلفات راهنمایی و رانندگی در جزیره گفت: افزایش میزان تخلفات رانندگی در جزیره‌ای همچون کیش که در بحث فرهنگ ترافیکی زبانزد کشور است، قابل قبول نیست.

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ «مهدی توانگر»، رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش روز یکشنبه گفت: به منظور تقویت بیش از پیش فرهنگ ترافیکی در جزیره کیش برنامه‌های متنوعی در مدارس و مساجد سطح جزیره در حال اجراست.

وی بیشترین عامل تصادفات شهری در جزیره کیش را رعایت نکردن حق تقدم اعلام کرد و افزود: استفاده از تلفن همراه به هنگام رانندگی و عدم رعایت حق تقدم دلیل بیش از ۸۰ درصد تصادفات در کیش است.

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش در ادامه با بیان اینکه تردد هرگونه وسیله نقلیه بدون پلاک در این جزیره ممنوع است، اضافه کرد: از این پس موتورهای شارژی بدون پلاک نیز توقیف می‌شوند.

وی ادامه داد: نبود نبودن پلاک نشان از غیر استاندارد بودن موتور شارژی است و چرا که امکان پلاک موتور شارژی‌های غیر استاندارد وجود ندارد.

سرهنگ « توانگر» فروش موتور شارژی بدون کلاه ایمنی و بیمه یک ساله توسط نمایندگی‌های مجاز فروش در سطح جزیره را ممنوع اعلام کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها