لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های هرمزگان :

مقاومت مارم فین قهرمان نیم فصل شد



هفته هفتم و پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال هرمزگان  با برتری تیم های نوآوران جوان بندرعباس ،مقاومت مارم فین ،تمدن خورگو و آبی پوشان تنگه هرمز به پایان رسید.
به گزارش صبح ساحل، در هفته هفتم و پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان نوآوران جوان بندرعباس با نتیجه ۴بر۳ آبی پوشان گوهران بشاگرد را مغلوب کرد و مقاومت مارم فین با نتیجه ۲بر ۱ فانوس هرمز را از پیش رو برداشت.
تمدن خورگو نیز با نتیجه ۴بر ۲ امید سرزه سیریک را شکست داد و آبی پوشان تنگه‌هرمز با نتیجه پرگل ۵بر۳ درگز هرمزگان را شکست داد. بدین ترتیب در پایان بازی های هفته هفتم و پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال هرمزگان تیم مقاومت مارم فین با ۱۸ امتیاز عنوان صدرنشینی را کسب کرد. 
آبی پوشان تنگه هرمز با کسب ۱۶ امتیاز در مکان دوم ایستاد. تمدن خورگو با ۱۳ امتیاز سوم شد. تیم های امید سرزه سیریک و نوآوران جوان با ۹ امتیاز به دلیل تفاضل گل چهارم و پنجم شدند. تیم های درگز هرمزگان و فانوس هرمز با ۶ امتیاز و به دليل تفاضل گل ششم و هفتم و تیم آبی پوشان گوهران بشاگرد با یک امتیاز در مکان هشتم قرار گرفت.

با حضور سرپرستان برگزار شد

جلسه هماهنگی نیم فصل دوم لیگ برتر  فوتسال

جلسه هماهنگی نیم فصل دوم لیگ برتر  فوتسال استان  با حضور مدیران تیم ها ، رئیس کمیته فوتسال و  مهدی ربیع پور مسوول مسابقات فوتسال در محل دفتر هیئت فوتبال تشکیل شد. در این جلسه محمد پیروانی رئیس کمیته فوتسال هرمزگان توضیحاتی در  رابطه نقاط ضعف و قوت برگزاری مسابقات در نیم فصل نخست بیان کرد. وی   تیم مقاومت مارم فین را  به عنوان بهترین میزبان نیم فصل مسابقات معرفی کرد  و از درویشی  مدیر تیم   تشکر کرد. در ادامه سرپرستان باشگاه های حاضر در لیگ دیدگاه‌های خود را  بیان کردند. از مهمترین تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه  برگزاری مسابقات هر  سه روز  یک بار بود که همه شرکت کنندگان موافق آن بودند. همچنین مقرر شد نیم فصل دوم مسابقات از ۱۶ بهمن آغاز و ۹ اسفند ماه با معرفی تیم قهرمان و برگزار جشن قهرمانی در یکی از سالن‌های بندرعباس  به پایان برسد. 
 تیم قهرمان  این دوره از مسابقات به رقابت‌های زیر گروه کشور اعزام و دو تیم هفتم و هشتم جدول رده بندی به لیگ دسته اول استان سقوط خواهند کرد. 
جلسه هماهنگی نیم فصل دوم لیگ برتر  فوتسال

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها