مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان خبرداد:

رونمایی از عروسک‌های نماد جوانی جمعیت در هرمزگان



مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: عروسک‌های «دادا و کاکا»، نماد فرزندآوری و جوانی جمعیت در هرمزگان، به مناسبت عید سعید مبعث رونمایی شد.

 

به گزارش صبح ساحل، رویا جهانگیری اظهار کرد: این عروسک‌ها با هدف ترویج فرزندآوری، دوری از تک‌فرزندی، تأثیرگذاری بر مخاطبان کودک و نوجوان و مطالبه آن‌ها از پدر و مادر برای داشتن دادا (خواهر) و کاکا (برادر)، ازسوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان طراحی و ساخته شده است و مقرر است با حضور در جشن‌های دهه فجر خانواده‌ها را نسبت به داشتن فرزند بیشتر ترغیب کند.

وی تاکید کرد: باتوجه به اهمیت افزایش جمعیت که از مسائل حیاتی کشور است، لازم است که در این زمینه فرهنگ‌سازی بیشتری صورت بگیرد؛ در این راستا دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عروسک‌های دادا و کاکا را طراحی کرده است.

جهانگیری اظهار کرد: در نظر داریم که در مراحل بعدی با استفاده از نمادهای جوانی جمعیت، شخصیت‌های نمایشی و کارتونی درجهت تاثیرگذاری بیشتر تولید و منتشر کنیم.

وی افزود: کودکان می‌توانند در جشن‌های مختلف با این عروسک‌ها عکس بگیرند و آن‌ها را نقاشی کنند و با ارسال عکس‌ها و نقاشی‌های خود در پویش «دادا و کاکا» شرکت کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها