لیگ برتر فوتسال بزرگسالان شهرستان بندرعباس

چهار تیم برای قهرمانی رقابت خود را آغاز کردند



مسابقات هفته اول و دوم  دور رفت  لیگ برتر فوتسال بزرگسالان شهرستان بندرعباس یادواره شهدای مدافع  سلامت به پایان رسید.


به گزارش صبح ساحل، در هفته اول لیگ برتر فوتسال بزرگسالان شهرستان بندرعباس ، پرسپولیس هرمزگان دو بر یک تیم ماندگاران را شکست داد. مجتبی ذاکری و  مهدی امیری برای  پرسپولیس و امید تقی خانی برای تیم   ماندگاران گلزنی کرد. پیمان کاویانی سرمربی تیم ماندگارن در این بازی کارت زرد گرفت. 


تیم شهید پالاهنگ‌ سه بردو  تیم  اتحاد بارغین خونسرخ  را برد. عادل تهمایون ،  مهرشاد رسولی و  محمدعلی محمدی برای تیم  شهید پالاهنگ و بنیامین نارویی دوگل برای  اتحاد بارغین خونسرخ گلزنی کرد. پارسا شکور از تیم شهید پالاهنگ کارت زرد گرفت.  ناظر این دو بازی که در سالن بنیاد مسکن برگزار شد علی فیروزی زاده و مهدی بهمنی بودند‌.  داوران هم احسان رضایی و احمدرضا قاسم پور بودند. در هفته دوم و در  بازی اول پرسپولیس هرمزگان ۱۲ بر ۳ تیم اتحاد بارغین خونسرخ را شکست داد. پوریا پور بندری ۷ گل، مهدی امیری ۳ گل ، مجتبی ذاکری یک گل و یک گل به خودی برای  تیم پرسپولیس و برای اتحاد بارغین خونسرخ  اسماعیل خوردستان ، سعیدصالحی و مبین نوری هر کدام یک گل زدند.


نظام محمدی از تیم اتحاد بارغین خونسرخ و محمد روهنا‌‌ و مهدی امیری از تیم  پرسپولیس در این بازی کارت زرد گرفتند.  در بازی دوم تیم ماندگاران شش بر دو تیم شهید پالاهنگ‌ را شکست داد‌. امیرحسین جوهری دو گل ، عارف دریایی ، امید تقی خانی ، شایان راسته و جواد هاشمی پور هر کدام یک گل برای تیم  ماندگاران و برای تیم شهید پالاهنگ هم مهرشاد رسولی و  پارسا شکور گلزنی کردند.


عادل تهمایون از تیم  شهید پالاهنگ و بنیامین زارعی از تیم ماندگاران در این بازی کارت زرد دریافت کردند.


ناظر بازی هفته دوم علی فیروزی زاده و  داوران احسان رضایی ، مهران هاشمی پور و سجاد سالاری بودند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها