دستگیری باند پنج نفره عاملان خريدوفروش موبايل سرقتي در بندرعباس



رئيس پليس آگاهي استان هرمزگان گفت: باند پنج نفره سارقان موبايل‌قاپ و عاملان خريدوفروش موبايل سرقتي در بندرعباس شناسایی و دستگیر شدند.

     
به گزارش صبح ساحل، سرهنگ عبدالمجيد کرمي گفت: در پي مراجعه و اعلام شکايت احدي از شهروندان به پليس آگاهي مبني بر اين که افرادي در يکي از مراکز تجاري موبايل فروشي در بندرعباس با اقدامات نرم‌افزاري و تغيير در سريال گوشي‌هاي مسروقه، زنجيره خريد و فروش گوشي‌هاي سرقتي را تسهيل و تکميل مي کنند، پيگيري موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وي افزود: کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي با تشکيل تيمي به محل اعزام و با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي و بهره‌گيري از شيوه‌هاي پليسي و استفاده از تجارب ارزنده خود، تعداد پنج متهم که با اقدامات نرم‌افزاري و تغيير در گوشي‌هاي مسروقه تکميل‌کننده زنجيره اقدامات مجرمانه سارقان موبايل بودند شناسايي و در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه دستگير کردند.

 اين مسئول انتظامي با بيان اين که در بازرسي از محل فعاليت متهمان تعداد ۴۲ دستگاه گوشي تلفن همراه هوشمند سرقتي کشف و ضبط شد، تصریح کرد: متهمان دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دستگاه قضايي معرفي و با قراربازداشت روانه زندان شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها