فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان:

مردم در بهمن و اسفند امسال حماسه آفریدند


نویسنده: سامیه طهورنیان

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در ساعات آغازین انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در پای صندوق حضور یافت و این انتخابات را حماسه دیگر از سوی مردم ایران نامید.


به گزارش صبح ساحل، «اباذر سالاری»، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در ساعات آغازین انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: بعد از دو سال ما انتخابات داشتیم، کجای دنیا را سراغ دارید که تقریباً هر دو سال یکبار یک انتخابات را داشته باشد.سالاری افزود: همه مسائل این نظام و انقلاب با رای مردم است؛ فلذا مردم لازم است که در سرنوشت خودشون دخیل باشند.


سردار سالاری تصریح کرد: الحمدالله اینجوری هم بوده مردم ایران همیشه حماسه آفریدند. در این انتخابات هم مطمئناً به کوری چشم دشمنان خواهند آمد و مطمئناً از دوره‌های گذشته قوی‌تر انشالله عمل خواهند کرد، نمونه عینی آن نیز، خلق حماسه‌ در ۲۲ بهمن امسال بود. فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان ادامه داد: آن هایی که آمده بودند بین مردم و حاکمیت جدایی بندازند ناامید شدند؛ چرا به جهت اینکه این نظام ریشه در خون شهدا دارد و برکت این نظام درخت این نظام به خون شهدا آبیاری شده است.


فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان ادامه داد: پیش از این به خانه خانواده های معزز شهدا مادران شهدا رفتیم و هم اکنون خانواده شهید اکرامی، شهید تختی‌نژاد را اینجا دیدیم.سردار اباذر با اشاره به زندگی معمولی برخی خانواده های شهدا گفت: بعضی از خانواده های شهدایی که اینجا حضور دارند، زندگی یک انسان معمولی رو دارند و برخی نیز ضعیف هستند‌؛ زیرا به دنبال مسائل دنیوی نبودند.


فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان ادامه داد: اصل موضوع، اصل انقلاب و اصل نظام برای ما یه مسئله دیگه است و مردم هم این را فهمیدند آن جایی که مسائل اساسی نظام است، حضور پررنگی دارند و به لطف الهی در این انتخابات هم کم انتخابات مجلس شورای اسلامی و هم خبرگان رهبری است یه حماسه جدید و بی‌نظیر خلق شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها