استاندار هرمزگان:

مشارکت مردم در انتخابات دشمنان را به پرتگاه ناامیدی هدایت کرد



استاندار هرمزگان در پیامی ضمن قدردانی از حضور باشکوه و آگاهانه مردم این استان در انتخابات، عنوان کرد: حماسه‌آفرینی ۱۱ اسفند، دگربار اراده آهنین ملت ایران را نمایان و دشمنان را به پرتگاه ناامیدی هدایت کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، مهدی دوستی شامگاه شنبه در این پیام با توجه به اینکه شکوه حضور، پیروزی دوباره مردم در میدان انتخابات را رقم زد، افزوده است: جشن حماسه آفرینی شما حافظان خلیج همیشه فارس در کنار همه هموطنان از جای جای ایران اسلامی دگربار اراده آهنین ملت ایران را نمایان ساخت و به لطف خداوند متعال مشارکت پرشور و گسترده شما مردم هرمزگان و حضورتان درکنار صندوق‌های رای، بنیان محکم مردم‌سالاری جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان یادآوری کرده و دشمنان را به پرتگاه ناامیدی سوق داد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان از شما مردم عزیز استان که با اقتدار پیروز واقعی میدان هستید، از حافظان نظم و امنیت انتخابات، تمامی منتخبان و نامزدها و دست‌اندرکاران نظارت و اجرای آن صمیمانه قدردانی کرده و به رسم قدرشناسی همواره تلاش خواهیم کرد با پایبندی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، میراث ارزشمند امام راحل و شهدای گرانمایه، در مسیر رشد و پیشرفت ایران، خادمان صدیق شما باشیم.

 

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با مشارکت ۵۷ درصدی مردم استان هرمزگان برگزار شد.

استان هرمزگان دارای پنج کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی در حوزه مرکزی، غرب و شرق استان و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری است.

طبق اعلام ستاد انتخابات هرمزگان، یک میلیون و ۲۵۴ هزار و ۵۸۹ نفر هرمزگانی واجد شرایط رای دادن بودند که از این تعداد ۶۳۵ هزار و ۱۱۲ نفر آقا و ۶۱۹ هزار و ۴۷۷ نفر نیز خانم هستند؛ همچنین ۷۷ هزار و ۴۰۴ نفر رای اولی شامل ۳۹ هزار و ۳۲۹ نفر آقا و ۳۸ هزار و ۷۵ نفر نیز خانم نماینده دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای سلامی را انتخاب کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها