آغاز دومین نمایشگاه بهاره در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی بندرعباس



دومین نمایشگاه بهاره در سه راه جهانبار محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی بندرعباس، برای عرضه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم ویژه نوروز با ۲۰ درصد تخفیف گشایش یافت.

        

به گزارش صبح ساحل، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: هدف از برپایی نمایشگاه‌های بهاره، عرضه کالاهای اساسی و موردنیاز مردم است که با قیمت مصوب بین ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

خلیل قاسمی با اشاره به اینکه این نمایشگاه تا ۲۵ اسفندماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای عموم مردم است، بیان کرد: کالاهایی عرضه شده در این نمایشگاه شامل کالاهای تنظیم بازار همچون گوشت و مرغ گرم و منجمد، برنج و شکر است.

وی بیان کرد: همچنین باتوجه به در نظر گرفتن ایام پایانی سال و خرید مردم؛ کیف، کفش، پوشاک، آجیل و خشکبار و دیگر کالاهای ضروری نیز در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تصریح کرد: در مرکز استان، شهر بندرعباس چهار نقطه و در شهرستان‌ها نیز فروشگاه‌هایی با کمک اصناف گشایش یافته است و کالاهای اساسی که توسط سایر دستگاه‌ها هم تامین شده به عنوان کالاهای با نرخ دولتی عرضه خواهد شد.

نخستین نمایشگاه بهاره نیز با هدف عرضه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در بوستان جنگلی بندرعباس گشایش یافته که از ساعت ۱۶ تا ۲۳ امشب (۱۷ اسفندماه) پذیرای عموم مردم است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها