فوتبال نوجوانان کشور؛

فوتبالیست‌های نوجوانان هرمزگانی دسته اولی شدند



 صبح ساحل، اقتصادی _ مسابقات ورودی نوجوانان کشور به لیگ دسته اول، منطقه پنج وجنوب ایران دربندرعباس به میزبانی آلومینیوم المهدی هرمزگان برگزار شد. 

دراین مسابقات چهارتیم خفرشیراز، سپاهان ایذه، سوهان گل‌محمدی قم و آلومینیوم المهدی هرمزگان به صورت دوره‌ای باهم به رقابت پرداختند که درپایان شاگردان مجیدذاکری درتیم آلومینیوم المهدی با قهرمانی دراین مسابقات به لیگ دسته اول فوتبال نوجوانان راه یافتند. تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان که حمید حسن‌زاده، رسول سلیمانی، سبحان مرادی،‌وحیدافطاری، مهدی محمدحسین‌زاده، محمدمعین‌رزم‌پور، پرهام نگهبان، محسن واحدی، محمدرضاعامری، ایمان سلیمی، شهاب داورپناه، رضا ساربانی، حمید ابراهیمی، محمدامین قاسمی‌پور، حمیدرضامولوی، فوادنجاتی، محمدآشوری، سیدحسین شفیعی، جوادعابدینی، علی اسدپور، حسین غلامی، حامدمحدثی‌فر، میلادرنجبر، امین عیسایی، پوریا زارع‌پور ومحمدکریمی بازیکنان آن را تشکیل می‌دادند در دیدار اول مقابل خفرشیراز بازی خوبی ارائه دادند اما هرچه می‌زدند به دربسته بود وبازی درپایان یک بریک به پایان رسید. دراین دیدار وحید افطاری در دقیقه 93 گل مساوی را برای نماینده هرمزگان به ثمر رساند. دراین مسابقات دردیدارهایی که مساوی می‌شود برای تکلیف تیم پیروز ضربات پنالتی زده شد که درضربات پنالتی آلومینیوم هرمزگان چهاربریک پیروز شد. درخشش محسن واحدی درگرفتن پنالتی‌های تیم خفر شیراز موجب شد که آلومینیوم به این پیروزی دست پیدا کند. تیم آلومینیوم المهدی دردومین دیدار خودش به مصاف سپاهان ایذه رفت. سپاهان تیم مدعی که آمده بود با قهرمانی دراین رقابت‌ها به لیگ دسته‌اول راه پیدا کند با غرور واردمیدان شد اما شاگردان مجیدذاکری با ارائه یک بازی منطقی 5 بار دروازه سپاهان ایذه را باز کردند. وحیدافطاری ومحمدمعین رزم‌پور هرکدام دوگل ومهدی محمدحسین‌زاده هم یک گل برای آلومینیوم به ثمر رساند. دردیدار سوم که حکم قهرمانی برای آلومینیوم المهدی داشت زرد پوشان  المهدی به دیدار سوهان گل‌محمدی قم رفتند. تیم نوجوانان قم که دربازی قبل با گل‌های زیادامیدوار شده بودند که می‌توانند آلومینیوم را شکست دهند پا به این میدان گذاشتند اما درپایان این آلومینیوم المهدی بود که مزدزحمات خود را گرفت وبا گل‌های مهدی‌محمدحسین‌زاده ومحمد معین رزم‌پور دوبریک حریف خود را شکست داد وبا قهرمانی در گروه پنج به لیگ دسته اول فوتبال نوجوانان کشور راه پیدا کردند.

رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال نوجوانان ایران بعد از امتحانات خردادماه برگزار می‌شود که دراین رابطه مجیدذاکری به صبح‌ساحل گفت: این مسابقات باحضور قهرمانان 8 گروه به صورت دوره‌ای ورفت‌وبرگشت انجام خواهد شد تا قهرمان ایران درلیگ دسته اول  و تیم‌های راه‌یافته به لیگ برتر نوجوانان مشخص شوند. ذاکری از عملکرد شاگردانش دراین مسابقات به جز در دیداراول رضایت کامل داشت وگفت: نوجوانان هرمزگانی با کمترین امکانات پا به این مسابقات می‌گذارند اما با تعصبی که دارند حرف زیادی برای گفتن در فوتبال کشور دارند واین بار هم با غیرت خودشان تیم نوجوانان  هرمزگان را قهرمان منطقه پنج ایران کردند.

 ذاکری از عملکرد داوران دراین مسابقات زیاد رضایت نداشت وگفت: کمیته داوران فدراسیون فوتبال باید به نوجوانان که سرمایه‌های اصلی فوتبال کشور هستند اهمیت بیشتری بدهد واز داوران خوب وباتجربه در دوربعدی مسابقات استفاده نماید.

 ذاکری درخصوص خوابگاه تیم‌های مهمان که سرپرستان آن‌ها ازاین خوابگاه رضایت نداشتند به صبح‌ساحل گفت: متاسفانه استان هرمزگان دراین زمینه مشکل دارد اما تمام تلاش خود را کرده‌ ‌بودیم ودرحد توان خوابگاه اداره کل تربیت‌بدنی که به صورت خصوصی اداره می‌شودبرای تیم‌های مهمان درنظر گرفته بودیم که گویا این خوابگاه نتوانسته بود رضایت سه تیم مهمان را جلب کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها