دریابانی قشم 572متهم و متجاوز مرزی را دستگیر کرد



 فرمانده پایگاه دریابانی قشم گفت: از افتخارات پلیس مرزبانی در سال گذشته دستگیری ۵۷۲ متهم و متجاوز مرزی در سطح مرزهای آبی جزیره خلیج فارس بود.

             

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ پرویز امیری گفت، با تلاش مرزبانان این پایگاه در سال گذشته ۲۱۷ نفر متهم و ۳۵۵ متجاوز مرزی در مرزهای نگین خلیج فارس دستگیر و برای رسیدگی به اتهامات به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

        

سرهنگ امیری اضافه کرد: در راستای اجرای طرح های عملیاتی و مقابله جدی با قاچاق کالا و ارز در جزیره قشم و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، در سال ۱۴۰۲ با هدایت و برنامه ریزی های انجام شده به همت مرزبانان غیور پایگاه‌ دریابانی قشم، بیش از ۲ میلیون و ۴۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و توقیف شد.

      

وی گفت: پارسال بیش از ۵۶ هزار قلم کالای ممنوعه و ضد فرهنگی، سه میلیون و ۶۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق، بیش از یکهزار راس احشام قاچاق، بیش از هشت هزار دستگاه انواع لوازم خانگی، بیش از ۵۳ هزار ثوب البسه، ۱۰ هزار و ۳۰۰ قلم لوازم آرایشی، بیش از ۹ هزار متر پارچه و بیش از ۸۲ هزار قلم انواع کالای قاچاق توسط دریابانان و دریادلان این پایگاه در سطح مرزهای این جزیره کشف و ضبط شد.

       

وی با اشاره به انهدام چند باند قاچاق تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی مرزبانان پایگاه دریابانی قشم در این مدت ۱۳۹ فروند شناور متخلف، ۹ دستگاه خودرو و ۲۶ دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

      

امیری اعلام کرد: کارشناسان اقتصادی ارزش کالاهای کشف شده در سال ۱۴۰۲ توسط مرزبانان پایگاه دریابانی قشم را بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها