با حضور کاروان زیر سایه خورشید برگزار شد؛

اجتماع امام رضایی های محله گلشهر جنوبی



اجتماع امام رضایی‌های محله گلشهر جنوبی شهر بندرعباس با حضور کاروان زیر سایه خورشید برگزار شد.

     
به گزارش صبح ساحل، حجت‌الاسلام هادی نورانی مبلغ آستان قدس رضوی در مراسم جشن دهه کرامت در محله‌ امام رضایی گلشهر جنوبی با اشاره به جمله مهمی در زیارت‌نامه امام رضا (ع) گفت: در بخشی از زیارت امام رضا (ع) چنین آمده است «اشهد انک تشهد مقامی و تسمع کلامی و ترد سلامی» یعنی یا امام رضا(ع) شهادت می‌دهم که تو جای مرا می‌بینی و کلام مرا می‌شنوی و سلام مرا جواب می‌دهی.
وی در ادامه به حاضرین در مراسم افزود: در همین مراسم، هر کدام از شما حاضرین که متوجه حضور امام هشتم (ع) شدید امام رضا (ع) نیز متوجه شما می‌شوند، با بیان جمله «ترد سلامی» یعنی جواب سلامم را می‌دهی، اما من نمی‌شنوم، گوش‌هایم آلوده موسیقی و چشمانم آلوده خیلی گناهان است که نمی‌شنوم و نمی‌بینمت، وگرنه حاضر و ناظر هستید.
مبلغ آستان قدس رضوی تصریح کرد: اگر انسان، امام مهربانی‌ها و حضرت فاطمه معصومه (س) را حاضر و ناظر بر اعمال و رفتار، کردار و گفتار خود بداند هرگز دست به گناه و خطا نمی‌زند.
حجت‌الاسلام والمسلمین نورانی ادامه داد: ما انسان‌ها چنین فکر می‌کنیم که ائمه اطهار علیهم السلام حاضر نیستند درحالی که چنین نیست و آن بزرگواران بر همه اعمال و کردار ما ناظرند و جوابگوی خ خیلی از گرفتارای ما هستند البته امشب که داستان خاصی دارد.
وی خطاب به عاشقان شمس‌الشموس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) تأکید کرد: در حین ذکر توسل و توجه به محضر حضرت رضا (ع) توسط خادم رضوی، حرفهایتان را به امام مهربانی‌ها بگویید چراکه معتقدم امام رضا (ع) در کنار پرچم حضور دارند و به شما توجه دارند و از مشکلات مختلف زندگی‌تان، گره‌گشایی می‌کنند‌.

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها