فوتبال گل هندبالی کارمندان دولت:

نظام مهندسی،پخش فرآورده‌های نفتی، مخابرات ، هلال‌احمر، شهید درویشی و بیمارستان امام رضا(ع) به مرحله حذفی راه یافتند



 صبح ساحل، ورزشی _  مسابقات فوتبال گل هندبالی کارمندان دولت با انجام چنددیدار دیگر دنبال شد. 

دراین مسابقات درگروه اول تیم‌های پست‌ بانک، اداره کل گردشگری، راه وشهرسازی و محیط‌زیست درگروه دوم پخش فرآورده‌های نفتی، بانک صادرات ونظام‌مهندسی، درگروه سوم ملی‌گاز، تولید روی، مخابرات وهلال‌احمر ودرگروه چهارم بیمارستان امام‌رضا(ع)، شهید درویشی، تایدواتر وهیات‌های ورزشی شرکت دارند. پس از انجام دیدارهای مقدماتی از گروه دوم تیم‌های نظام مهندسی وپخش فرآورده‌های نفتی، از گروه سوم مخابرات وهلال‌احمر و از گروه چهارم مجتمع شهید درویشی وبیمارستان امام رضا(ع) به دور بعدی مسابقات راه یافتند ودرمرحله حذفی که از امروز دوشنبه شانزدهم مردادماه آغاز خواهد شد با هم به رقابت خواهند پرداخت. تکلیف دوتیم گروه اول هم امشب دوشنبه مشخص می‌شود. دردیدارهای انجام شده شهید درویشی وبیمارستان امام رضا(ع) سه برسه مساوی شدند. برای بیمارستان امام‌رضا(ع) سعید دهقانی، مرتضی اسماعیلی و علیرضا کدخدایی گلزنی کردند وسه گل تیم شهید درویشی را محمدحسین‌پور، محمد پایان واسماعیل خرمی به ثمر رساندند. تیم نظام‌مهندسی دربازی مقابل بانک صادرات با یک گل به برتری رسید. بانک صادرات برای راه‌یابی به مرحله حذفی فوتبال گل هندبالی کارمندان دولت تنها نیاز به پیروزی یک برصفر مقابل نظام‌مهندسی داشت اما از دست دادن موفقیت‌های فراوان گلزنی باز شد تا در پایان با یک گل که آرش امیری برای نظام‌مهندسی به ثمر رساند از راه‌یابی به مرحله بعدی بازه بمانند. دیدار مخابرات وهلال‌احمر دیداری تماشایی بود. دوتیم که از بازیکنان جوان وبا انگیزه برخوردار بودند برای کسب سه امتیاز وسرگروهی می‌جنگیدند واین جنگ سرگروهی در پایان به سودمخابرات به پایان رسید ومخابرات با تک گل مصطفی جوام به سه امتیاز این دیدار دست یافت وبا 9 امتیاز صدرنشین  گروه سوم  شد. زردپوشان پست‌بانک درمقابل میراث فرهنگی هفت بریک به پیروزی رسیدند وبا این جشنواره گل تنها یک امتیاز می‌خواهند تا جزو هشت تیم برتر مرحله بعدی باشند. دربازی پست‌بانک و میراث فرهنگی برای پست‌بانک دو گل سیدرمضان جعفری، و پنج گل دیگر را محمددهقانی، امیدباخویش، حامد ذاکری، میلادجمعه‌زاده، ومهدی مهدی‌پور به ثمر رساندند.تک گل تیم میراث فرهنگی را حمیدمحمودی‌ زد. تیم تایدواتر برای رسیدن به مرحله بعدی تلاش زیادی کرد و دربازی مقابل هیات‌های ورزشی جشنواره گل به راه انداخت اما این تیم با یک امتیاز کمتر نسبت به بیمارستان امام‌رضا(ع) نتوانست به دوربعدی مسابقات راه پیدا کند.

تایدواتر دربازی مقابل هیات‌ ورزشی با 12 گل به پیروزی رسید.

گل‌های تایدواتر را دو گل عبدالرضا جلیلیان، دوگل طارق اسماره، دو گل علی عباسی، دو گل میلاد منصوری و دوگل منصور رحمان‌پور و دو گل بعدی را هم محمد کجوریان ونیما پور میرزا به ثمررساندند. تک گل تیم هیات‌های ورزشی را هم کیانوش جهانبخش درون دروازه تایدواتر جای داد.

هلال‌احمر دربازی مقابل ملی‌گاز با دوگل عزیز عامری به برتری رسید.تولید روی با تک گل جلیل خونچه موفق شد ملی گاز را از پیش‌رو بردارد.

راه وشهرسازی سه بریک محیط‌زیست را برد. برای راه وشهرسازی شاهرخ  امیرتوسلی، سهراب استخری و محمدرضا رستم‌پور گلزنی کردند.تک گل محیط‌زیست را هم علیرضا کریمی به ثمر رساند. بیمارستان امام‌رضا(ع) و تایدواترر درپایان یک بریک مساوی شدند. برای بیمارستان امام رضا (ع) سعید دهقانی و برای تایدواتر علی عباسی گل زدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها