شهرداری‌بندرعباس در گروه مرگ قرار گرفت



صبح ساحل-ورزشی:تمرینات تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در حالی وارد روزهای حساس  خود می شود که اعضای شورای شهر بندرعباس با حضور بر سر تمرینات این تیم حمایت خود را  از نارنجی پوشان اعلام کردند.
 تیم فوتبال شهرداری بندرعباس که برای کسب آمادگی هر چه بیشتر این روزها مرحله نهایی اردوی خود را در بندرعباس برگزار می کند تمرینات خود را در ورزشگاه کارگران برگزار کرد.
در این تمرین کیانوش جهانبخش، فیصل دانش، اسلام باوقار ، اسماعیل بواشه و  مهران نجاتی اعضای شورای شهر بندرعباس با حضور خود بر سر تمرینات این تیم از نزدیک با چگونگی وضعیت تیم شهرداری بندرعباس آشنا شدند. در حاشیه این تمرین سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس با تقدیر از حضور اعضای شورای شهر بندرعباس بر سر تمرینات تیم فوتبال، تصریح کرد: همواره به دنبال همچین نگاه مثبتی از سوی مسئولان رده بالای شهرداری بندرعباس به تیم فوتبال بوده ایم.
وی بیان داشت: امسال با بومی کردن 45 درصد تیم شهرداری بندرعباس به دنبال پرورش استعدادها هستیم.باید این استعدادها دیده و تجربه کسب کنند که در این فصل با همفکری و تعامل با جهانبخش(مدیرعامل باشگاه) توانستیم بازیکنان مستعد بومی را جذب و بیش از 45 درصد تیم را بومی کنیم.
نیکبخت بیان داشت : امیدوارم با تداوم حمایت های اعضای شورای شهر و شهردار بندرعباس بتوانیم تیم شهرداری را در این فصل در جایگاه مطلوبی قرار دهیم.
فیصل دانش،عضو پنجمین دوره شورای شهر  بندرعباس هم بیان داشت : نگاه به ورزش و توسعه آن باید در صدر برنامه های مسئولان استان هرمزگان و شهر بندرعباس باشد. ‌وی گفت: ضرورت توجه به ورزش در شهرداری بندرعباس از سالیان گذشته وجود داشته است و امیدوارم بتوانیم در شورای جدید با ارائه راهکارها و تدوین برنامه‌های مدون ورزش شهرداری را تقویت ببخشیم.دانش بیان کرد: امیدوارم این شورا بتواند با نگاه کارشناسانه به حمایت از ورزش شهر بندرعباس بپردازد و از نگاه مثبت مدیریت باشگاه در تزریق نیروهای بومی به بدنه تیم فوتبال تقدیر کرد.
کیانوش جهانبخش،عضو شورای شهر بندرعباس هم بیان داشت : پیشرفت جامعه درگروه تربیت نیروی انسانی شاداب است و تا زمانی که نتوان نیروی انسانی شاداب و تندرست پرورش داد نمی توان انتظار پیشرفت داشت.وی یکی از بهترین راهکارها برای دستیابی به شادابی وتندرستی انجام فعالیت وحرکات ورزشی دانست و گفت: شهرداری بندرعباس خدمات بسیاری برای ورزش استان  در طول چند سال گذشته داشته است و الان وقت آن است که باشگاهی تشکیل تا این حمایت از ورزش سازماندهی و در یک چهارچوب مشخص صورت بگیرد.عضو شورای شهر بندرعباس گفت: شهرداری بندرعباس در رشته هایی همچون کاراته، تکواندو، والیبال، بسکتبال، تیر و کمان، فوتبال، ووشو و فوتبال ساحلی حضور فعالی داشته است و شاید به نوعی شهرداری بندرعباس مهمترین بازوی حمایتی ورزش هرمزگان است و امیدوارم هرچه زودتر اساسنامه این باشگاه تهیه و به تصویب شورا برسد تا با ارائه برنامه علاوه بودجه اختصاص یافته از جانب شورای شهر بتوان از ظرفیت بنگاه های اقتصادی در درون استان بهره بگیریم.
جهانبخش اظهار داشت : تیم فوتبال شهرداری بندرعباس به نوعی با هویت اجتماعی استان گره خورده و قطعأ حضورش موثر خواهد بود و با برنامه ریزی بهتر  بار دیگر به جایگاه حقیقی اش دست می یابد و اینکه امروزه شاهد حضور این تعداد نیروی بومی در تمرینات تیم شهرداری هستیم  می توانند سرمایه های عظیم استان باشند بسیار خوشحالیم.
محمد مهدی جهانبخش مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس هم گفت: بیش از 16 تیم ورزشی از جمله ۹ تیم فوتبال در رده های سنی مختلف تحت پوشش و حمایت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس قرار دارند.
وی اظهار داشت: شهرداری بندرعباس تاکنون زمین های پر تعدادورزشی و چمن مصنوعی را در محلات بندرعباس احداث کرده و برنامه های ویژه ای برای ورزش محلات داشته ایم.
جهانبخش گفت : برگزاری همایش پیاده روی خانواده ، برگزاری همایش های دوچرخه سواری، اجرای المپیاد ورزش های ساحلی در بندرعباس از جمله برنامه های مهمی بوده که توسط این باشگاه در بخش ورزش اجرایی شده است و برای نیمه دوم سال جاری نیز برنامه های دیگری همچون همایش های پیاده روی، همایش ماهیگیری خانواده، همایش ورزش روزانه، همایش پرواز بادبادک ها، برگزاری مسابقات قوی ترین مردان بندرعباس و فستیوال هنرهای رزمی سبک های آزاد، برنامه های کوهنوردی، مسابقات بسکتبال خیابانی و اسکیت و برگزاری کارگاه های ارتقاء علوم مدیریت ورزشی را برنامه ریزی کرده ایم.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت :  کسب مقام سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور، کسب رتبه سوم لیگ ووشوی جوانان کشور، نائب قهرمانی تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بندرعباس در لیگ برتر کشور از جمله موفقیت ها ی تیم های ورزشی شهرداری بندرعباس بوده است.
وی بیان کرد: این سازمان بیش از ۱۰ هزار لوازم ورزشی به محلات بندرعباس اعطا کرده و احداث زمین والیبال ساحلی در بندرعباس نیز از دیگر کارهای مهم این باشگاه بوده است و امیدوارم با این روند بتوانیم در سال های آتی با تیمی صد در صد بومی وارد مسابقات کشوری شویم.
 لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرعه کشی شد
شهرداری بندرعباس در گروه مرگ
لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی قرعه‌کشی شد که نماینده استان هرمزگان در یکی از سخت‌ترین گروه‌های ممکن قرار گرفت.
33 تیم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در سه گروه یازده تیمی قرار گرفتند که شهرداری بندرعباس به‌عنوان تنها نماینده هرمزگان در این مسابقات در گروه دوم قرار گرفت. نارنجی پوشان بندرعباسی در گروه دوم با تیم‌های استقلال اهواز، شهرداری کاشان، نفت و گاز گچساران، هف سمنان، شهرداری بندرعباس، سردار بوکان، استقلال جنوب تهران، شهرداری ارومیه، کاسپین قزوین، پرسپولیس مشهد و شهدای بابلسر هم‌گروه شده است. همچنین در گروه اول تیم‌های فولاد یزد، شاهین بوشهر، اروند خرمشهر، داماش گیلان، فولاد نوین اهواز، گل‌ابریشم تهران، نیروی زمینی تهران، زاگرس یاسوج، شموشک نوشهر، قشقایی شیراز و مس نوین کرمان و در گروه سوم تیم‌های خیبر خرم‌آباد، شهرداری همدان، نفت امیدیه، شهرداری فومن، پاس همدان، گیتی پسند اصفهان، پتروکیان شوشتر، کیمیافرآیندتهران، بعثت کرمانشاه، خوشه طلایی ساوه و شهرداری بم قرار دارند.
سرمربی تیم پاس همدان که در گروه سوم و به‌نوعی آسان‌ترین گروه حضور دارد بر عهده عباس سرخاب پیشکسوت هرمزگانی است. قرار است این مسابقات در هفته اول شهریورماه آغاز شود.
گفتنی است در قوانین فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم کشور همانند فصل گذشته از هر گروه 4 تیم به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود و از هر گروه 3 تیم به لیگ پائین تر سقوط می‌کنند .
پس از صعود تیم‌های برگزیده به مرحله بعدی رقابت‌ها 12 تیم برگزیده در دو گروه 6 تیمی تقسیم می‌شوند و تیم‌های اول هر گروه به لیگ یک صعود می‌کند و تیم‌های دوم در دیدار پلی‌آف به مصاف هم می‌روند.
از تمامی تیم‌های شرکت‌کننده در فصل جدید لیگ دسته  دوم ضمانت‌نامه گرفته‌شده تا در اواسط مسابقات از لیگ کنار نکشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها