579 مدرسه در هرمزگان نیازمند مقاوم سازی است



صبح ساحل-اقتصادی:سرپرست اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: در حال حاضر 579 مدرسه در قالب دو هزار و 428 کلاس درس در استان نیازمند مقاوم سازی است.
نوید احمدی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هم اکنون 919 مدرسه در قالب چهار هزار و 25 کلاس درس در این استان تخریبی و غیراستاندارد است.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع برای بازسازی و مقاوم سازی مدرسه های تخریبی و غیراستاندارد در استان هرمزگان 440 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که 160 میلیارد تومان آن برای مقام سازی و 280 میلیارد تومان نیز برای تخریب و بازسازی مدرسه ها است.
سرپرست اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان اظهار کرد: یکی از ظرفیتهای خوب استان خیرین مدرسه ساز هستند لذا برنامه جامعی در خصوص مشارکت و جذب خیرین دارم.احمدی یاد آور شد: خیران مدرسه ساز استان هرمزگان در سال گذشته متعهد به ساخت 90 مدرسه شدند که تاکنون 65 مدرسه توسط آن ها ساخته شده است.وی تصریح کرد: 378 پروژه در قالب یک هزار و 542 کلاس درس با اعتبار 226 میلیارد تومان در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید در استان ساخته شده که 221 پروژه آن در قالب 720 کلاس درس با مشارکت خیران احداث شده است.امسال بیش از 340 هزار دانش آموز در 14 هزار و 500 کلاس درس در هرمزگان سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها