برگزاری همایش بزرگ طلایه داران تبلیغ دربندرعباس



 صبح ساحل، سیاسی _ همایش بزرگ طلایه داران تبلیغ با حضور روحانیان، هیئت های مذهبی وجمعی از مسئولان استان هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان دراین همایش ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و واقعه عاشورا گفت: همایش طلایه داران تبلیغ با موضوع محرم، فرصت ها و وظایف و با هدف آماده سازی هیئت های مذهبی، روحانیون ومداحان در ایام محرم برگزار شده است.حجت الاسلام شکرالله زندوی افزود: محرم یک جوشش است و امروز در جامعه اسلامی و در دنیا این جوشش به راه افتاده و هر روز بر تعداد عزاداران حسینی افزوده می شود و دشمن از این حرکت و واقعه عظیم تاریخی احساس خطر می کند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی درپایان این همایش از هیئت های مذهبی خواست برای سهمیه نذورات ماه محرم از اول تا هشتم این ماه از ساعت هشت صبح تا 13 بعد از ظهر به محل دائمی نمایشگاه واقع در سه راه جهانبار مراجعه کنند.

 عزاداری ها باید به دور از بدعت ها وتحریف حقایق دینی باشد

مشاور عالی استاندار هرمزگان ضمن تسلیت ایام محرم و واقعه بزرگ عاشورا گفت: عزاداری ها و مراسم سوگواری اباعبدالله حسین(ع) باید به دور از بدعت ها و تحریف حقایق دینی باشد.

علی علامه زاده درهمایش بزرگ طلایه داران تبلیغ در بندرعباس افزود: مسئولان هیئت های مذهبی، روحانیون، سخنوران، علما و مداحان باید درایام محرم هرکدام طبق چارچوب درنظرگرفته شده به وظیفه خود عمل کرده و اهداف قیام امام حسین(ع) را به دور از تحریف وخرافات برای مردم بیان کنند.

وی بیان داشت: با ورود خرافه ها و تحریف ها بدترین نوع جفا به ابا عبدالله الحسین شد اما روشنفکران و بیدارگرانی نیز بودند که جلوی این تحریف ها ایستادند وامروز نیز باید مراقب نفوذ خرافه در آیین عزاداری ها باشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها