مدیرکل توسعه ، تجهیز ونوسازی مدارس هرمزگان:

4 مدرسه بنیاد برکت در روستاهای میناب و قلعه قاضی بهره برداری شد



صبح ساحل ، اجتماعی - مدیرکل توسعه ، تجهیز ونوسازی مدارس هرمزگان گفت: 4 مدرسه بنیاد برکت به ارزش 46میلیارد و 520میلیون ریال در روستاهای میناب و قلعه قاضی بندرعباس به بهره برداری رسید.

\r\n

نوید احمدی درآیین بهره برداری از این مدرسه ها افزود: این مدرسه های 6 کلاسه در روستاهای دو دو، کنار ترش ، دماغ ریگ میناب و قلعه قاضی واقع شده است.وی ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی ساخت مدرسه 12 کلاسه برکت حبشی قشم با اعتبار28 میلیارد ریال دیروز آغاز شد.

\r\n

وی یاد آور شد: در مجموع بنیاد برکت 59 طرح به ارزش 420میلیارد ریال در استان هرمزگان اجرا کرده که با مدرسه 12 کلاسه قشم به 60طرح می رسد. 

\r\n

هزینه یکهزارو350میلیارد ریالی

\r\n

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) درهرمزگان

\r\n

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: این ستاد در قالب طرح های محرومیت زدایی، یکهزارو350 میلیارد ریال در استان هرمزگان هزینه کرده است.

\r\n

محمد مخبر درآیین بهره برداری از مدرسه 15 کلاسه برکت بخش قلعه قاضی بندرعباس ابراز داشت: این هزینه ها درزمینه احداث مدرسه، خانه عالم، کمک به ایتام، احداث خانه بهداشت وغیره بوده است.

\r\n

وی ادامه داد: کارهای بزرگی صورت درسطح کشور و دراستان هرمزگان از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) صورت گرفته ولی هنوز کافی نیست.رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اظهارداشت: به جهت ساختن نیروی انسانی و تربیت نسل آینده بهترین سرمایه گذاری در آموزش و پرورش است.

\r\n

عدالت آموزشی از اهداف نظام اسلامی و دولت است

\r\n

استاندار هرمزگان گفت: تحقق عدالت آموزشی با بردن امکانات به روستاها، شهرهای کوچک و نقاط دور افتاده از اهداف نظام اسلامی و دولت است.

\r\n

فریدون همتی در آیین افتتاح 4 مدرسه بنیاد برکت در هرمزگان و آغازعملیات اجرایی شصتمین مدرسه این بنیاد در هرمزگان افزود: دولت برای تحقق این هدف نیاز به همراهی دارد و به تنهایی با توجه به محدودیت ها نمی تواند به سرعت این هدف را محقق کند.

\r\n

وی ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون کارهای زیادی شده و اگر اشکالی در جایی می بینیم بسیار متاثر می شویم و نقد می کنیم. استاندار هرمزگان اظهار داشت: نقد و بیان اشکال ها هیچ اشکالی ندارد ولی نباید کارهای انجام شده را فراموش کرد.همتی با بیان اینکه اگر مدرسه ای در زمان انقلاب ساخته ایم مستهلک شده و باید نوسازی شود، خاطر نشان کرد: خیران و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به کمک دولت ها برای رفع محرومیت به خصوص مدرسه سازی به کمک دولت امده اند و کارهای بزرگی انجام داده اند.

\r\n

وی بیان داشت: بنیاد برکت 59 مدرسه در استان ساخته است و امروز احداث شصتمین مدرسه را در قشم اغاز می کند.وی بیان داشت: علاوه بر این مدرسه 15 کلاسه 3 مدرسه در شهرستان میناب همزمان بهره برداری می شود.استاندارهرمزگان یاد آور شد: از معلمان و دانش اموزان انتظارمی رود بهترین استفاده را کرده از فضا داشته و به جهاد علمی بپردازند.

\r\n

همتی خاطر نشان کرد: علم و دانش ثروت اینده است و معلم ها و دانش آموزان باید برای داشتن ایرانی با صلابت و پیشرو و پیشرفته برای ارتقاء علمی خود تلاش کنند. احمد مرادی نماینده حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس نیز گفت: با توجه به شمار مدارس تخریبی در استان نیاز است که این ستاد توجه بیشتر به هرمزگان کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها