مدیر عامل خانه مطبوعات:

فراخوان جشنواره مطبوعات اعلام شد



   صبح ساحل ، اجتماعی - صدف محمودی//مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان از برگزاری نمایشگاه تخصصی مطبوعات جنوب کشور در سال آینده خبر داد.

معصومه قاسمی در گفت‌وگو با صبح ساحل عنوان کرد: امسال در پانزدهمین دوره نمایشگاه کتاب مطبوعات نقش پررنگی را ایفا کردند درواقع نمایشگاه مطبوعات بخش جنبی نمایشگاه کتاب امسال بود که 17 غرفه در قالب 20 رسانه، 4 روزنامه، 2 خبرگزاری و پایگاه خبری به فعالیت پرداختند. همچنین هفته‌نامه‌ها و ماهنامه‌هایی از قشم، بستک و میناب نیز در این نمایشگاه شرکت کردند.وی افزود: استقبال مردم و مدیران فراتر از انتظارمان بود، هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه بررسی میزان توجه مردم و مدیران به مطبوعات بود می‌توان گفت که تقریباً مدیر دستگاهی نبود که به نمایشگاه مطبوعات نیامده باشد. ازاین‌رو به این نتیجه رسیدیم که با رایزنی‌های انجام‌شده نمایشگاه منطقه‌ای جنوب کشور را با استان‌های هم‌جوار برگزار کنیم و اطمینان داریم که استقبال بسیار خوبی به عمل خواهد آمد.

قاسمی ادامه داد: از دیگر دلایل برگزاری این نمایشگاه این بود که فضای مجازی باعث شده مردم از کتاب و مطبوعات دور شوند با توجه به این موضوع نمایشگاه منجر به ایجاد تعامل بیشتر میان مردم و مطبوعات شد.

فراخوان جشنواره مطبوعات هرمزگان اعلام‌شده و رسانه‌ها مهلت‌دارند تا 22 بهمن‌ماه جاری آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره در 10 رشته ازجمله یادداشت، مقاله، گزارش خبری، عکس، مصاحبه، خبر، تیتر و صفحه‌آرایی آثار خود را ارائه دهند. خبرنگاران و روزنامه‌نگاران باید آثار منتشرشده خود را از ابتدای سال 95 تا 22 بهمن 96 به جشنواره ارسال کنند و هر فرد می‌تواند 2 اثر در بخش‌های مختلف داشته باشد. 

معصومه قاسمی مدیرعامل خانه مطبوعات در پایان افزود: این جشنواره به‌منظور تعامل هر چه بیشتر با اصحاب رسانه، رقابت سازنده بین قشر خبرنگاران و ارتقای بازدهی و اثرگذاری تولیدات رسانه‌ای است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها