مدیرعامل جامعه معلولین هرمزگان:

۷۷ معلول خانه‌دار می‌شوند



صبح ساحل ، هنری - معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از راه یابی آثار هنرمندان استان به ششمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولان استان های جنوبی حوزه خلیج فارس خبر داد.

سعید موحدی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: سه اثر از آثار هنرمندان هرمزگان با نظر هیات داوران موفق به راه یابی به این جشنواره که به میزبانی یاسوج برگزار می شود، شدند.وی با بیان اینکه 13 اثر به این جشنواره راه یافتند، افزود: آثار هنرمندان هرمزگانی به 2 بخش اصلی و جنبی ششمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولان استان های جنوبی حوزه خلیج فارس راه یافتند.

موحدی تصریح کرد: این آثار شامل نمایش دندان کرم خورده زمین و همه دزدها دزد نیستند به ترتیب به کارگردانی حسن سبحانی مینابی و رضا آزاد دریایی در بخش اصلی هستند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نمایش خیابانی قهرمان نیز به کارگردانی حبیب الله ناصری دیگر اثر راه یافته از هرمزگان است که به بخش جنبی این جشنواره راه یافته است.

موحدی هدف اصلی از برگزاری این جشنواره را ارائه توانمندی های چشمگیر معلولان و تلاش برای ارتقای روزافزون ظرفیت های بالقوه آنان عنوان کرد و گفت: این جشنواره جزو مهمترین رویدادهای هنری معلولان در حوزه خلیج فارس است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اظهار کرد: این جشنواره به مدت 4 روز طی روزهای نهم تا 12 اسفندماه با حضور معلولان هنرمند پنج استان کهگیلویه و بویراحمد ، فارس، بوشهر، خوزستان و هرمزگان برگزار می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها