فرماندار پارسيان خبر داد؛

افزایش ۲۰ درصدی مسافران نسبت به سال گذشته



صبح ساحل ، اجتماعی - فرماندار پارسیان گفت: بیش از ۱۵۰ هزار گردشگر در تعطیلات نوروزی از مناطق گردشگری و آثار تاریخی شهر پارسیان بازدید کردند، که این آمار نشان می دهد، تعداد مسافران نوروزی که در این شهر حضور یافته اند، نسبت به سال قبل ۲۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش هرمز،محمد رادمهر، فرماندار پارسیان با قدردانی از مردم شهرستان در میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی اظهار کرد: شهرستان پارسیان به عنوان دروازه ورودی غرب هرمزگان، دارای مردمی مهمان نواز و خونگرم می باشد که هر ساله با محبت خود، مسافران و گردشگران را به این شهرستان سرازیر می کند.فرماندار پارسیان، با اشاره به حضور بیش از ۱۵۰ هزار نفری مسافران و گردشگران در شهرستان پارسیان، عنوان کرد:  “سواحل تبن و بستانو ” میزبان حضور گردشگران زیادی بود به طوری که تعدادزیادی از گردشگران در فاصله چندین کیلومتری از دیگر سواحل این شهر اقامت داشتند. که این آمار خبر از رشد ۲۰ درصدی حضور مسافران نسبت به سال گذشته ، در پارسیان می دهد.

رادمهر، با قدردانی از اعضای ستاد تسهیلات سفر، در برقراری نظم و امنیت، اظهار کرد: خوشبختانه با هماهنگی ها و برنامه ریزی های مناسب، شاهد کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در شهرستان بوده ایم ، همچنین در مسیرهای دریایی و جاده ای نیز تلفات جانی نداشته ایم.

وی با بیان اینکه شرایط اسکان و نظافت شهر برای حضورگردشگران مناسب بوده،افزود: با توجه به نظافت عمومی شهروندان در روزهای پایانی سال گذشته، شهر آماده پذیرایی از مسافران گردید و انتظار می رود شهرداران با افزایش  فضای پارک ها  علاوه بر فراهم کردن فضایی شاداب برای شهروندان قدمی در جهت گسترش مکان های اسکان گردشگران بردارند.

فرماندار پارسیان، با اشاره به هزینه بالا در سفر به جزایر، ادامه داد: با توجه به هزینه بالای سفر به جزایر و همچنین علاقه و رویکرد دریا گردی و گردشگری به جای خرید، منطقه پارسیان به دلیل آب و هوای مطبوع و سواحل بکر، بهترین مقصد برای گرشگران است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها