دادستان بندرعباس:

کشیک‌های قضایی نوروزی در طول تعطیلات برقرار بود



صبح ساحل ، حوادث - دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان گفت: در طول ایام عید و تعطیلات سال نو کشیک‌های نوروزی دادستانی برقرار بود و خوشبختانه مشکل خاصی نداشتیم.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، ابوالفتح ابوالهادی  اظهار کرد: پیش از ایام تعطیلات نوروز توصیه‌های ایمنی و ابلاغیه‌های پیشگیرانه از سوی دستگاه قضایی استان هرمزگان به مردم و صنوف مختلف داده شد و در طول تعطیلات نیز تیم 8 نفره کشیک های قضایی نوروزی برقرار بود و بنده هم در کنار همکاران بودم.

وی با اعلام اینکه با توجه به مسافرخیز بودن استان هرمزگان در طول ایام نوروز بسیاری از مسئولان استانی تعطیلی نداشته و مشغول خدمت رسانی به مردم و مسافران بوده‌اند، افزود:در ایام تعطیلات تقریبا به صورت روزانه و مستمر به کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان و مراکز عمومی خدمات رسان سرکشی داشتم و خوشبختانه با هماهنگی و تعامل خوب مدیران و متولیان ذی ربط و مردم عزیز استان مشکل خاصی را شاهد نبودیم.

دادستان بندرعباس تاکید کرد: مشکلاتی در زمینه برخی پارکینگ‌های سطح شهر بندرعباس و برخی محل‌های اقامت مسافران در فضاهای عمومی گزارش شده بود که با حضور و همکاری مدیران شهری برطرف شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها