امام جمعه موقت بندرعباس:

ترامپ بزودی از مواضع تهدید آمیزش عقب نشینی می‌کند



صبح ساحل ، سیاسی - امام جمعه موقت بندرعباس، تهدیدهای آمریکا و هم پیمانانشان علیه سوریه را ترس از نابودی قدرت و حکومت خودشان دانست و گفت: ترامپ نیز اگر امروز بر طبل قدرت و جنگ می کوبد به زودی از مواضع تهدید آمیزش عقب نشینی می کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس، ادعاهای واهی ترامپ برای از بین بردن حرکت های انقلابی در جهان را شکست خورده دانست و اظهار کرد: هیچ حکومتی نتوانسته جمهوری اسلامی و حرکت های انقلابی آن را تضعیف کند و نخواهد توانست.

وی جایگاه امروز جمهوری اسلامی ایران در همه صحنه ها را قدرتمند ارزیابی کرد و افزود: هیچ زمانی ایران مثل دوران انقلاب اسلامی قدرتمند و سرنوشت ساز نبوده است، این درحالی است که در طول 40 سال عمر انقلاب، قدرت های بزرگی در منطقه به خاک افتاده و ضعیف شدند. 

امام جمعه موقت بندرعباس در عین حال یادآور شد: هرچند که آمریکا و متحدانش با تهدید هایشان نمی توانند کاری از پیش ببرند اما به این معنا نیست که در مواضع مختلف به حرف بسنده کنیم و تهدیدها را جدی نگیریم.

حسینی پور گفت: براساس اصول نظام جمهورس اسلامی ایران باید در تمامی موقعیت ها و فرصت های تهدید، پیش بینی و پیشگیری لازم را داشته باشیم. خطیب جمعه بندرعباس در ادامه سخنان خود بر کنترل جریان ارز و انجام پیش بینی های لازم در این حوزه تاکید کرد. 

وی از دیگر وظایف دولت به تقویت فضای مجازی بومی و کنترل شبکه های اجتماعی خارجی اشاره کرد و بیان داشت: با مطالعه دقیق و بلندمدت همه امکانات و نیازهای کشور باید مورد ارزیابی قرار بگیرد.

حسینی پور اضافه کرد: در هیچ امری نباید نگاه ما به بیرون از اکشور باشد تا از کشورهای غربی نسبت به مسائل سخت افزاری و نرم افزاری برای ما برنامه ریزی کنند. 

امام جمعه موقت بندرعباس یادآور شد: امسال باید کالای با کیفیت ایرانی بسازیم و آن را مصرف کنیم و سرمایه خود را به جیب بیگانگان واریز نکنیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود به این سخن امام راحل که من تا آخر پشتیبان ارتش، سپاه و بسیج هستم اشاره کرد و بیان داشت: ایشان تضعیف این نهادها را حرام دانسته اند. 

امام جمعه مقوت بندرعباس جایگاه نیروهای نظامی از جمله ارتش را بسیار قدرتمند ارزیابی و خاطر نشان کرد: آنچه امروز برای ما محسوس قلمداد می شود این است که نیروهای نظامی ما خواب را از چشم دشمن گرفته اند و این گستاخی اخیر صهیونیست ها در به شهادت رساندن مدافعان حرم بی پاسخ نخواهد ماند اما در زمانی که مصلحت باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها