مدیرکل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان خبر داد

جریمه 25 میلیارد ریالی برای قاچاقچیان سیگار



صبح ساحل ، حوادث -  اعظم رام :جریمه  25 میلیارد ریالی تعزیرات هرمزگان  برای 7 قاچاقچی سیگار صادر شد .

اواخر سال گذشته بود که ماموران مرزبانی استان از  قاچاق سیگار توسط2 فروند لنج صیادی  با خبر شدند که بلافاصله با اقدامات اطلاعاتی،  این لنج ها  را در 4 مایلی شمال شرقی جزیره سیری یافتند . ماموران لنج را متوقف ، سه گونی حامل سیگار را کشف و 7 نفر را دستگیر کردند. به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان، پرونده این موضوع  در شعبه 5 تعزیرات استان  تشکیل شد و این شعبه اقدام به صدور رای نمود.

سید مرتضی مدنی فدکی  از محکومیت25میلیارد ریالی عاملان قاچاق سیگار خبر داد و افزود: با احراز تخلف، 7متهم پرونده به پرداخت25 میلیارد ریال  جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم و حکم به ضبط محموله و همچنین دو فروند لنج به نفع دولت صادر کرد.

پلمپ واحدهای تولیدی شن و ماسه و فوم

مدتی قبل دو واحد تولیدی شن و ماسه و یک واحد تولیدی فوم در محدوده بندرعباس به علت نداشتن نشان استاندارد در هرمزگان پلمپ شد.

مدیرکل محترم تعزیرات حکومتی استان هرمزگان با تایید این خبر گفت: شاکی دو واحد تولیدی شن و ماسه و یک واحد تولیدی فوم اداره کل استاندارد استان بود که به علت نداشتن نشان استاندارد در حضور نمایندگان اداره استاندارد تعطیل و پلمپ گردید تا نسبت به اخذ نشان استاندارد اقدام نمایند.

مدنی فدکی  در بخش دیگری از سخنانش به پلمپ سه واحد تولیدی شن و ماسه در شهرستان بندرعباس اشاره کرد و  افزود: در سیزدهم تیرماه سال جاری  سه واحد تولیدی شن و ماسه در مرکز استان به علت نداشتن نشان استاندارد توسط مسئول گشت های مشترک با حضور مامور ابلاغ و اجرای اداره کل و نماینده اداره استاندارد پلمپ شد تا نسبت به اخذ نشان استاندارد اقدام نمایند. 

این مقام مسوول از محکومیت نصب پارچه برای  چند واحد متخلف میوه فروشی در بندرعباس خبر داد و تصریح کرد: در ادامه برنامه نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با توجه به محرز بودن تخلف واحد صنفی با صدور حکم تخلف،واحد صنفی میوه فروشی به نصب پارچه محکوم که حکم صادره اجرایی گردید».

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها