معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری:

بهبود وضعیت اشتغال در مناطق روستایی هرمزگان



صبح ساحل ، اقتصادی - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: وضعیت اشتغال در مناطق روستایی استان با جذب كامل اعتبارات اشتغال روستایی و اجرای طرح های اشتغالزایی بهبود خواهد یافت.

ایرج حیدری در نشست كارگروه تخصصی اشتغال استان هرمزگان كه با محوریت بررسی عملكرد بانك ها و دستگاه های حمایتی استان در تخصیص و جذب اعتبارات اشتغال روستایی و فراگیر برگزار شد، با اشاره به  اهمیت جذب كامل این اعتبارات برای بهبود وضعیت اشتغال استان به ویژه در مناطق روستایی، عنوان كرد: روند جذب اعتبارات اشتغال روستایی و فراگیر با همكاری مجموعه مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران عامل بانك های استان سرعت قابل قبولی داشته است و این روند با سرعت هر چه بیشتر برای تعیین تكلیف تمامی طرح های متقاضی تسهیلات برای اجرای طرح های اشتغالزایی  ادامه یابد.

وی افزود: با توجه به نقشی كه جذب  كامل اعتبارات اشتغال روستایی و فراگیر در بهبود اشتغال در مناطق روستایی استان دارد تمامی فرمانداران و بخشداران موانع پیش روی جذب اعتبارات در مناطق روستایی را مرتفع و به صورت جدی پیگیری جذب اعتبارات باشند تا شاهد بهبود بیش از پیش وضعیت اشتغال در مناطق روستایی هرمزگان باشیم.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان كرد: دستگاه های حمایتی استان با توجه به اینكه بخش مهمی از اعتبارات مشاغل روستایی و فراگیر در اختیار این دستگاه ها برای جذب می باشد برنامه ریزی دقیقی برای جذب كامل اعتبارات به عمل آورند.

حیدری تصریح كرد: اعتباراتی كه به طرح های اشتغالزایی در مناطق روستایی استان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی اختصاص می یابد باید آثار خود را به صورت عینی در بهبود اشتغال این مناطق نشان دهد.

وی گفت: كمیته نظارت با هماهنگی فرمانداران و بخشداران به صورت سرزده از طرح های كه از محل اشتغال روستایی اعتبار دریافت نموده اند بازدید و میزان پیشرفت طرح ها را بررسی و آثار اجرای این طرح ها را در بهبود اشتغال استان ارزیابی نمایند.

ایرج حیدری معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان بیان داشت: مجریان اجرای طرح های اشتغال روستایی متناسب اعتباراتی كه دریافت می كنند نسبت به بكارگیری فرزندان خانواده های شهدا و ایثارگران اقدام نمایند و بنیاد شهید استان به بهترین نحو ممكن از اعتباراتی كه از محل اشتغال روستایی به این نهاد برای اجرای طرح های اشتغالزایی  اختصاص یافته است، بهره بگیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها