در مسابقات جوانان فوتبال جاسک

ایثارگران سکوی قهرمانی را به دست آورد



صبح ساحل ، ورزشی - محمود رئیسی مسابقات فوتبال جوانان شهرستان جاسک که از دو ماه پیش به همت هیات فوتبال و همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان به صورت دوره‌ای با شرکت ۶ تیم در محل زمین چمن استادیوم ورزشی شهید لشکری آغاز شده بود با قهرمانی تیم ایثارگران به پایان رسید.

 تیم ایثارگران به مربیگری اکبر شنبه‌زاده  امروز با کسب 11 امتیاز مقام قهرمانی را به نام خود ثبت کرد.

تیم ذوالفقار بسیج به مربیگری احمد ارجمند با ۱۰ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم مقاومت به مربیگری محمد کریم‌زاده با 8 امتیاز مقام سوم را به دست آورد.

محمد غمگساری مسؤول برگزاری مسابقات هیات فوتبال جاسک گفت: در این مسابقات 15 بازی انجام شد ۵۲ گل از خط دروازه‌ها گذشت و تیم ذوالفقار با زدن ۱۵ گل بهترین خط حمله را به دست آورد و همچنین تیم ایثارگران با ۲ گل خورده بهترین خط دفاعی داشت.

وی افزود: محمد امین آمای از تیم اروند با 6 گل زده آقای گل مسابقات و علی هوتی از تیم قهرمان بهترین بازیکن این دوره معرفی گردید.

این مقام مسؤول ادامه داد: در این مسابقات از سوی داوران 18 کارت زرد و شش کارت قرمز صادر شد.محمد رادمهر فرماندار جاسک در مراسم پایانی مسابقات گفت: ورزش‌و تحرکات بدنی، یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر سلامت جامعه است که باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

رادمهر افزود: اگر نشاط و پویایی در جامعه وجود نداشته باشد، موجب می‌‌شود که با جامعه‌ای خسته مواجه شویم؛ امروز برای رفع بسیاری از معضلات اجتماعی، ورزش توصیه شده است و ورزش به عنوان یک رکن اساسی در جوامع محسوب می‌شود.رئیس شورای ورزش  شهرستان جاسک  اظهار کرد: دولت با وجود تمام محدودیت‌ها نگاه ویژه‌ای به ورزش دارد تا جامعه بتواند بر نسل سازنده کشور تکیه کند و حوزه مدیریتی نیز در اختیار نسل جوان قرار گیرد.وی بیان داشت : ورزش همچنین باعث می شود افراد در گروه عضو شوند و از فردگرایی در جامعه جلوگیری می‌کند که این خود کمک به سلامت روانی جامعه و کاهش انواع گوناگون استرس در افراد  و بسط نشاط اجتماعی است.

در پایان نیز توسط فرماندار جاسک ، رئیس اداره ورزش وجوانان وبرخی از مسئولین شهرستان از تیم های قهرمان این دوره از مسابقات با اهداء جام قهرمانی تجلیل شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها