اجرای نقاشی دیواری و رنگ آمیزی پست‌های برق شهری بندرعباس



صبح ساحل ، اجتماعی - به منظور زیباسازی و ایجاد جلوه های بصری در معابر، نمای بیرونی پست های برق و دیوارهای شهری در معابر شهری منطقه یک بندرعباس با نقاشی تزیین می شوند.

هومن رفیعی بندری مدیر شهرداری منطقه یک بندرعباس با اعلام این خبر اظهار کرد: با اجرای این طرح نمای پست های برقی که در سطح معابر منطقه یک قرار داشتند نقاشی و رنگ آمیزی شد.

وی افزود: پست های برق در کنار ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری قرار گرفته اند  که نمای آنها سیمانی یا آجری بوده و سنخیتی با دیگر المان های شهری نداشتند لذا طراحی و نقاشی بر روی نمای بیرونی این ساختمان ها در دستور کار قرار گرفت.

مدیر شهرداری منطقه یک بندرعباس ادامه داد: همچنین در راستای زیباسازی دیوارهای قدیمی در سطح منطقه یک بندرعباس عملیات بهسازی دیوارهای فرسوده و اجرای نقاشی دیواری توسط واحد زیباسازی به مرحله اجرا در آمده است.

وی زیباسازی منظر شهری و ایجاد آرامش بصری را از اهداف اجرای طرح برشمرد و اضافه کرد: نقاشی روی دیوارهای سطح شهر علاوه بر جلوه بخشیدن به سیمای بصری شهری، از تکرار و یکنواختی شهر برای شهروندان جلوگیری و شادابی و جذابیت محیط را در پی خواهد داشت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها