سلسله جشن های رسول رحمت (ص) برگزار می‌شود



صبح ساحل ، اجتماعی - به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، سلسله جشن های رسول رحمت (ص) در محلات مختلف بندرعباس برگزار می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس با تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت بیان کرد: هفته وحدت نماد یگانگی و پیوستگی دنیای اسلام است و شخصیت نبی مکرم (ص) به عنوان نماد هویت امت واحده اسلامی است.

الیاس محسنی اظهار کرد: هفته وحدت در بین امت‌های اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است زیرا موجب همدلی و همبستگی مسلمانان است.

وی ابراز کرد: با توجه به اهمیت وحدت و یکپارچگی مسلمانان، هفته وحدت، هفته یگانگی و بهم پیوستن دنیای اسلام است و شخصیت نبی مکرم اسلام (ص) به عنوان رهبر جهان اسلام و نماد هویت امت واحده اسلامی منشأ این وحدت است.

محسنی گفت: بندرعباس در وحدت به عنوان یک الگو شناخته شده است و شهروندان بندرعباسی با پیروی از دستورات پیامبر اکرم (ص) در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

در ادامه رئیس اداره فرهنگی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، عنوان کرد: میلاد پیامبر (ص) حاوی پیام محبت و دوستی مسلمانان به تمام جهانیان است و هفته وحدت پیام صلح مسلمانان را برای جهانیان دارد.

سمیه صمصام پور افزود: این سازمان در مناسبت های مختلف در طول سال ویژه برنامه هایی را در نقاط مختلف بندرعباس برای شهروندان برگزار می کند و همزمان با هفته وحدت نیز این ویژه برنامه ها را در نظر دارد.

وی اضافه کرد:  پنجشنبه ۱ آذرماه در محله چهارصد دستگاه، شنبه ۳ آذرماه در محله گلشهر جنوبی، یکشنبه ۴ آذرماه در محله سه راه برق و دوشنبه ۵ آذرماه در محله چاهستانی های بندرعباس برگزار می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها