نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی

بعضی‌ها فوتبال را فقط برای زمان انتخابات می‌خواهند



صبح ساحل ، ورزشی - مراسم تقدیر و تجلیل از مربیان فعال فوتبال بندرعباس با حضور نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و استقبال پرشور مربیان و به همت و تلاش رئیس هیئت فوتبال بندرعباس برگزار شد.

 این مراسم  با هدف تقدیر از مربیان فعال فوتبال بندرعباس برگزار شد و  دبیر هیات فوتبال، گزارشی از عملکرد هیأت طی چند ماه گذشته ارائه کرد.

 علیرضا کناری با بیان این‌که طی شش ماه گذشته که هیات فعالیت خود را آغاز کرده است تاکنون در همه رده‌های فوتبال و فوتسال مسابقات آغاز کرده است، اظهارداشت: با توجه به حجم بالای کار در این هیات و از سوی دیگر تعطیلی چند ساله آن باعث شده بود که برنامه‌های هیأت فوتبال بندرعباس ترافیک سنگین را شاهد باشد.

 وی ضمن تقدیر از همکاری و تعامل خوب باشگاه‌ها در اجرای برنامه‌های هیات فوتبال افزود: تا پایان آذرماه دو کلاس مربیگری، یک کلاس داوری، اتمام چند رده مسابقات و برگزاری دومین فستیوال رده‌های سنی در سال‌جاری، برگزار خواهد شد.

در ادامه این مراسم،  نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از اقدامات انجام شده در هیات فوتبال بندرعباس طی چند ماه گذشته ابراز رضایت کرد و یادآور شد: متاسفانه ورزش هرمزگان سیاسی شده و بعضی‌ها فوتبال این شهر را فقط برای زمان انتخابات می‌خواهند.

احمد مرادی ادامه داد: هر کدام از مسؤولان تا آنجا که در توان دارند باید به فوتبال و ورزش این شهر بدون نگاه سیاسی کمک کنند.

وی گفت: فوتبال بندرعباس راه خود را پیدا کرده و برنامه‌های بسیار خوبی در پیش دارد که امیدواریم تا آنجا که مقدور است به اجرای این برنامه کمک کنند و از طرفی اجازه ندهیم از فوتبال این شهر بهره‌برداری سیاسی شود.

 نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ‌گاه از ورزش برای سیاست استفاده نکردم و هرگاه سیاسیون به سمت فوتبال آمده‌اند دست رد به سینه آنان بزنید.

در ادامه این مراسم از مربیان پیشکسوت، مربیان فعال فوتبال و فوتسال در بخش آقایان و بانوان با اهداء تندیس و لوح تقدیر قدردانی شد.

 در این مراسم احمد مرادی نماینده مجلس شورای اسلامی، اسماعیل بواشه عضو شورای شهر بندرعباس، علی خواجه فینی معاون اداره‌کل ورزش و جوانان، حسن آئین جمشید رئیس اداره نظارت اداره‌کل ورزش، محمد کارگران رئیس هیات فوتبال، علی‌اکبر چمنی و علی حفاری اعضاء  هییت رئیسه فوتبال بندرعباس و جمعی از پیشکسوتان و مربیان فعال در حوزه بانوان و آقایان حضور داشتند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها