تشکیل هزار پرونده تخلف صنفی به ارزش 10 میلیاردی



صبح ساحل ، حوادث - طی نه ماه امسال ۱۵۹ هزار و ۹۸۴ مورد بازرسی از اصناف هرمزگان انجام شده است.

پیروی منش معاون نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان ،گفت: طی نه ماه امسال ۱۵۹ هزار و ۹۸۴ مورد بازرسی از اصناف هرمزگان انجام شده است.

وی افزود: در این مدت ۱۰ هزار و ۲۸ مورد پرونده تخلف به ارزش بیش از ۵۷۰ میلیارد ریال تشکیل شده است.معاون نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: ۳۲ واحد صنفی پلمب و برای ۱۵ واحد متخلف پارچه نصب شده است.

پیروی منش افزود: واحد‌های خوار و بار فروشی، لبنیات و میوه و تربار بیشترین تخلفات را داشته اند.وی با اشاره به تداوم اجرای طرح نظارت مشهود بازار تا پایان دی در استان گفت: در این طرح تاکنون بیش از ۶ هزار مورد بازرسی انجام شده که هزار و ۳۰۰ پرونده تخلف به ارزش ۱۰ میلیارد ریال تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: ۴۰ تیم دو نفره بر واحد‌های صنفی استان نظارت می‌کنند.

پیروی منش افزود: در سطح شهر بندرعباس هم ۴ پایگاه دریافت شکایت مردمی در چهار راه نخل ناخدا، بلوار ساحلی جنب پارکینگ صدف، انتهای بلوار آزادگان و مقابل مجتمع زیتون وجود دارد.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده تخلف می‌توانند موارد را از طریق پایگاه‌های دریافت شکایت مردمی مستقر در شهرستان‌ها و یا سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها