هفته دوم لیگ برتر فوتبال جاسک

طوفان بونجی و امید یکبنی متوقف شدند



صبح ساحل ، ورزشی - محمودرئیسی: هفته دوم لیگ برتر فوتبال جاسک با برتری تیم های ایثارگران و ملوان بحل آغاز شد و دو بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

 هفته دوم لیگ برتر فوتبال جاسک با برگزاری چهار بازی و ثبت نتایج جالب توجه به پایان رسید .در نخستین بازی این هفته  تیم های امید یکبنی شهرداری و ذوالفقار  به مصاف هم رفتند که در پایان  امتیازات را تقسیم کردند.

در مهمترین بازی این هفته دو تیم بشاگردی‌های مقیم جاسک،  ایثارگران و مقاومت برابر یکدیگر صف آرایی کردند که این دیدار در استادیوم شهید لشکری  برگزار شد که در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود ایثارگران به پایان رسید.

تیم ملوان بحل با پیروزی 2 بر یک برابر تیم اروند خالق شگفتی شد و باخت 2 بر یک هفته اول مقابل دریادلان را به فراموشی سپرد. در آخرین بازی هفته تیم طوفان بونجی برابر دریادلان با تساوی یک بر یک متوقف شد.

بونجی با همین تساوی در صدر ماند.تیم اتحاد روستایی هم در این هفته استراحت داشت این تیم با توجه به اتفاقاتی که در دیدار با اروند در هفته نخست افتاد به علت تاخیر 45 دقیقه ای تیم‌ اتحاد  این دیدار از سوی نماینده هیات فوتبال برگزار نشد تا کمیته انضباطی تکلیف این دیدار را مشخص کند.

یوسف هوشمندبازیکن تیم طوفان بونجی  تا پایان هفته دوم با به ثمر رساندن سه گل در صدر گلزنان ایستاده است. در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال شهرستان جاسک  و تا پایان هفته دوم تیم طوفان بونجی با کسب 4 امتیاز با تفاضل گل بهتر صدرنشین است و تیم های دریادلان و ذوالفقار به ترتیب دوم و سوم هستند.

 لیگ برتر فوتبال جاسک در فصل 97-98 با حضور 9 تیم طوفان بونجی ، اتحاد روستایی ، ملوان بحل ، امید یکبنی شهرداری ، ایثارگران ، دریادلان ، اروند ، مقاومت و ذوالفقار از هفته گذشته سوت آن به صدا درآمد و این هفته با انجام 4 بازی هفته دوم خود را پشت سرگذاشت. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها