رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک

داوری جاسک از فوتبال آن جلوتر است



به گزارش صبح ساحل، برای سومین بار کلاس داوری درجه سه فوتبال در شهرستان جاسک برگزار شد.
عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک گفت: اداره ورزش و جوانان جاسک همواره در کنار هیات های خود بوده است ودربحث آموزش و پرورش داور و مربی از هیچ کوششی دست بردار نیست.


وی بیان داشت: یکی از هیات های خوب ما هیات فوتبال است و این هیات با تلاشی که از خود دارد موفق شده تا کنون سه کلاس داوری فوتبال در شهرستان جاسک برگزار کند که اگر اشتباه نکنم شهرستان جاسک یکی از شهرستان های موفق در امر برگزاری این کلاس ها می باشد.
مرادی گفت: در حال حاضر داوری فوتبال شهرستان جاسک به مراتب از فوتبال آن جلوتر است و علاقمندان زیادی در بحث داوری داریم و هم اکنون ۳۰ نفر در لیردف جاسک منتظر هستند که کلاس داوری درجه سه برای آن ها برگزار شود و بنده این تقاضا را از هیات فوتبال و کمیته داوران استان دارم که این کلاس را هم برگزار کند.


رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جاسک اظهار داشت: فرماندار، شهردار و شورای جاسک همواره در کنار برنامه و فعالیت های اداره ورزش هستند و امیدوارم که این حمایت ها ادامه داشته باشد. افشین احمدی رئیس کمیته داوران شهرستان جاسک که نقش بسزایی در برگزاری این کلاس داشت بیان کرد:  این کلاس هم به خوبی به پایان رسید و درحال حاضر دغدغه برگزاری کلاس درجه سه در لیردف دارم .
وی بیان داشت: جوانان زیادی برای حضور در کلاس داوری لیردف ثبت نام کرده اند و انگیزه خوبی برای شرکت کردن در این کلاس دارند که از مسوولان کمیته داوران استان می خواهم در شهریور ماه این کلاس برگزار شود.


رئیس کمیته داوران شهرستان جاسک گفت: هدف بعدی ما برگزاری کلاس ارتقا داوری سه به دو می باشد که این کلاس هم برای اواخر سال آینده درخواست داده ایم و امیدوارم که با برگزاری آن موافقت شود.
افشین احمدی از حمایت های اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال جاسک و همچنین از نگاه ویژه کمیته داوران و دپارتمان داوری در برگزاری کلاس های داوری در شهرستان جاسک تقدیر کرد. علی عنبری رئیس هیات فوتبال شهرستان جاسک هم در پایان مراسم اختتامیه کلاس داوری درجه سه گفت: داوری جاسک هر روز پیشرفت دارد وبعد از این که یک نفر داور در لیگ های کشور نماینده داشتیم اکنون یک نفر دیگر از جامعه داوری جاسک مسابقات کشوری را در رده های پایه قضاوت می کند که جای بسیار خوشحالی دارد.


وی بیان داشت : کمیته داوران جاسک از کمیته های موفق هیات فوتبال شهرستان جاسک می باشد که جا دارد از افشین احمدی رئیس این کمیته تقدیر و تشکر کنم.
رئیس هیات فوتبال شهرستان جاسک گفت: هم پای داوران مرد ما داوران بانو هم در کلاس های داوری حضور دارند و در حال حاضر شهرستان جاسک بیشترین داور فوتبال در بحث بانوان دارد.
عنبری از همه کسانی که در برگزاری این کلاس همراه هیات فوتبال شهرستان جاسک بودند به خصوص مسوولان کمیته داوران استان تشکر می کنم .


عبدالمجید معماری مدرس رسمی داوری فدراسیون فوتبال هم در پایان مراسم اختتامیه کلاس داوری درجه سه در شهرستان جاسک گفت: مسولان کمیته داوران جاسک و هیات فوتبال این شهرستان به خوبی کار خود را بلد هستند و این که هرسال یک کلاس درجه سه در این شهرستان برگزار می شود در کمتر جای از استان رخ می دهد.
وی بیان کرد: بنده به عنوان کسی که خاک داوری این استان را خورده ام و این که مدرس فدراسیون فوتبال هستم با تمام دل و جان می خواهم دانش خود را از طریق همین کلاس های داوری در اختیار داوران جوان بگذارم و شهرستان جاسک اولین شهرستانی بود که داوران آن با تغییرات جدید داوری این کلاس را گذراندند.


عبدالمجید معماری مدرس این دوره گفت: تمامی هیات های فوتبال شهرستان های استان می توانند با یک برنامه ریزی درست حداقل در سال یک کلاس داوری داشته باشند تا استان هرمزگان که با کمبود داوری رنج می برد از پس این مشکل بر آید.


وی از مسولان کمیته داوران و هیات فوتبال و همچنین  اداره ورزش و جوانان جاسک که برای برگزاری این کلاس سنگ تمام گذاشتند تقدیر کرد.
لازم به توضیح است در مراسم اختتامیه کلاس داوری درجه سه در شهرستان جاسک که با حضور شهردار و اعضای شورای شهر جاسک ، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، حسن رئیسی از پیشکسوتان داوری استان و علی عنبری رئیس هیات فوتبال شهرستان جاسک در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد کارت های داوری تعداد از داوران که سال گذشته در کلاس داوری شرکت کرده بودند و همچنین گواهینامه داوران این دوره از کلاس به آنها اهداء شد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها