تحول در بافت فرسوده و فضای سبز دو انتظار مهم از شهرداری بندرعباس




استاندار هرمزگان گفت: تحول در بافت فرسوده و رسیدگی به فضای سبز شهر بندرعباس دو موضوع مهمی است که ما از شهرداری بندرعباس انتظار داریم.

به گزارش صبح ساحل و به نقل از خبرگزاری فارس ، فریدون همتی استاندار هرمزگان در مراسم افتتاح مجموعه فرهنگی، هنری دریا (بزرگترین سالن آمفی تئاتر رو باز استان) اظهار داشت: از تلاش‌های خوب شهردار بندرعباس، صمیمانه تشکر می کنم و باید بگویم شهر بندرعباس خیلی نیاز به تلاش و فکر‌های خلاق دارد و باید به کارها سرعت ببخشیم.

وی ادامه داد: امیدواریم در تمام حوزه‌ها سطح شهر بندرعباس را به عنوان مرکز یکی از مهم ترین استان‌های کشور بالا ببریم و بتوانیم آن را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

همتی تصریح کرد: هرمزگان امروز کانون اخبار و تحولات دنیا است و این موضوع ایجاب می کند که این استان و این شهر در معرض توسعه همه جانبه قرار گیرد.

استاندار هرمزگان بیان کرد: باید تا جایی که می توان  محلات را  توسعه دهیم تا نیاز نباشد کسی در یک محله ای برای خدمت گرفتن به محله دیگر مراجعه کند.

همتی ادامه داد: ما شهر بندرعباس را بعنوان بزرگترین و مهم ترین بندر ایران، مورد تمرکز قرار داده ایم و با پشتیبانی نمایندگان و همدلی مدیران، رو به توسعه آن حرکت می کنیم.وی تاکید کرد: همه یک نظر و فکر واحد داریم؛ آن هم توسعه پر شتاب استان هرمزگان و شهر بندرعباس است. 

استاندار هرمزگان ابراز داشت: ما دو موضوع را از شهرداری بندرعباس انتظار داریم، تحول در بافت فرسوده و  تحول در فضای سبز شهروی افزود: بخشی از آب تصفیه خانه بندرعباس در اختیار شهرداری قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: بلوار ساحلی شرق بندرعباس را می خواهیم زیباترین جاده ساحلی کشور کنیم و به سمت تیاب این جاده ادامه خواهد داشت و یک مکان تفریحی می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها