بهره برداری از چندین زمین ورزشی و کلنگ زنی خانه جوان در بندرعباس



صبح ساحل   //محمودرئیسی
از سوی ادراره کل ورزش و جوانان هرمزگان و به مناسبت هفته دولت زمین های  چمن مصنوعی روستای شهرو  بندرعباس ،  چمن مصنوعی فاریاب ایسین  ، چمن مصنوعی محله نوایسین و زمین چمن مصنوعی روستای کوهستک سیریک مورد بهره‌برداری قرار گرفت.


همزمان با حضور داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان   به هرمزگان زمین های  چمن مصنوعی روستای شهرو  ،چمن مصنوعی فاریاب ایسین ،چمن مصنوعی محله نوایسین  و زمین چمن مصنوعی روستای کوهستک سیریک به بهره برداری رسیدند.


آئین  بهره برداری از زمین چمن مصنوعی روستای شهرو باحضور   داورزنی معاون توسعه ورزش های قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان،  آشوری،  مرادی،  هاشمی تختی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی ،  خانم شیبانی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری، امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان،کناری فرماندار بندرعباس و جمعی از مسئولین محلی برگزار شد.


پروژه زمین چمن مصنوعی روستای شهرو تازیان با 1000 متر مربع زیربنا و اعتباری بالغ بر دویست وپنجاه میلیون تومان احداث شده است .  زمین چمن مصنوعی فاریاب ایسین  با 1000 متر مربع زیربنا و اعتباری بالغ بر دویست و پنجاه میلیون تومان احداث  به بهره برداری رسید.


همچنین در پنجمین روز از هفته دولت پروژه زمین چمن بزرگ مصنوعی محله نوایسین با ۷۵۰۰ متر مربع زیربنا و اعتباری بالغ بر یک میلیاردو500میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت. 


 زمین چمن مصنوعی روستای کوهستک سیریک که به صورت مشارکتی با ۷۵۰۰ متر مربع زیربنا  در فاز اول اعتباری بالغ بر دویست و شصت میلیون تومان از دیگر زمین های ورزشی بود که توسط معاون وزیر به بهره برداری رسید.


 همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و با حضور معاون وزیر ورزش وجوانان و همتی استاندار هرمزگان سالن ورزشی طیبی شاهی  شهرستان میناب با ۱۰۰۰ متر مربع زیربنا و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، سالن ورزشی در روستای کوهستک سیریک بازیربنای 1000متر مربع واعتباری بالغ بر یک میلیارد و500میلیون تومان و کلنگ نخستین خانه جوان در بندرعباس  با زیربنای هزار و پانصد متر مربع و با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ششصد میلیون تومان که به  مدت یک سال و نیم ساخته  خواهد شد به زمین زده شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها