فوتسال جام داور در بندرعباس

داوران نایب قهرمان شدند



تیم فوتسال مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس با شکست تیم داوران هیات فوتبال بندرعباس قهرمان تورنمنت چهارجانبه روز جهانی داور شد.
در مرحله پایانی این رقابت ها که به میزبانی سالن فجر برگزار تیم فوتسال پسماند شهرداری با ۳ گل تیم داوران هیات فوتبال بندرعباس را مغلوب کرد و بر سکوی قهرمانی این پیکارها ایستاد.
به گزارش صبح ساحل معین کریمی ، مسلم کریمی و محمد امین تبریک گلزنان قرمزپوشان پسماند در این دیدار بودند.
در دیدار رده بندی نیز دو تیم رسانه و هنر با اداره کل ورزش و جوانان پس از تساوی سه سه در وقت معمول مسابقه، در ضربات پنالتی تیم اداره کل با نتیجه سه بر یک رسانه و هنر را شکست داد و در جایگاه سوم ایستاد. قضاوت این رقابت ها بر عهده محسن احمدی و محمد رضا علیپور بود.
جام اخلاق نیز به تیم رسانه و هنر هرمزگان رسید و معین کریمی از تیم پسماند با چهار گل زده آقای گل شد.
فرامرز عیانی سرمربی پسماند به عنوان بهترین مربی انتخاب شد. فرشاد گلپور از پسماند به عنوان دروازبان برتر و علیرضا آذریان از رسانه و هنر به عنوان بازیکن فنی انتخاب شد.
مسابقات فوتسال چهارجانبه به مناسبت روز جهانی داور با حضور تیم های سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس، رسانه و هنر هرمزگان، داوران هیات فوتبال بندرعباس و اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در سالن فجر برگزار شد.
دیدار رده بندی و فینال این رقابتها با حضور کناری فرماندار بندرعباس، دروار معاون سازمان پسماند شهرداری بندرعباس و جمعی از مسئولان و ورزشکاران برگزار شد.
این مسابقات به همت هیات فوتبال بندرعباس، اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس برگزار می‌شود.
اسامی کامل تیم سازمان مدیریت پسماند ::
مسلم و معین کریمی، رضا کوهساری، مهدی حسین پور، علی کمالی، فرشاد گلپور، رضا دهقانی، مجید امینی زاده، اصغر ماندگاری، احسان برخورداری، محمد امین تبریک، کاوه جهانبخش به عنوان بازیکن، فرامرز عیانی به عنوان سرمربی و سعید صداقت به عنوان سرپرست
اسامی تیم کمیته داوران : سرپرست سید یوسف قادری
مربی بازیکن حسین معصومی مدیر فنی ، ابراهیم فیروزی
بازیکنان : اسحاق بازیار ،حمید رضایی،عباس صادقی ،محسن قاسمپور ،ابراهیم احمدی،فواد معمار بنایی ،رضا شرفی،نجف پناهی ،احمد مرشدی ،مجتبی سردابه، وحید دهقانی و سلمانی

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها