معدوم کردن 300کیلو مرغ فاسد



صبح ساحل، حوادث _ بازرسان بهداشت محیط شهرستان رودان 368 كيلو گرم مرغ تاريخ گذشته در يك واحد مرغ‌ فروشي کشف، معدوم و مغازه فرد متخلف را پلمپ کردند. مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان گفت: شبکه بهداشت و درمان با هدف ارتقاي بهداشت عمومي به نظارت بهداشتي مستمر و ضربتي ادامه داده و با فروشندگانی كه با عدم رعايت مقررات بهداشتي،سلامت مردم را به خطر مي‌اندازند به شدت برخورد مي‌كند.به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان دکتر "غلامعلی خجندی"به مصرف کنندگان مواد پروتئینی توصیه کرد که به تاریخ تولید و انقضای بسته بندی ها توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه بسته بندی تاریخ گذشته به شبکه بهداشت و درمان  گزارش دهند .

پلمپ آرایشگاه و نانوایی غیر بهداشتی

در ادامه مرحله دوم طرح تشدید بازدید از اماکن تهیه، فروش و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی توسط کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان،یک باب نانوایی و سه باب آرایشگاه غیر بهداشتی به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی و عدم توجه به اخطاریه های بهداشتی ، پلمپ شدند.

دکتر خجندی اظهار داشت: طرح نظارتی بهداشت محیط در جهت ارتقاء وضعیت بهداشتی مراکز تهیه ، فروش و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و ارتقای سلامت شهروندان  اجرا می شود و این طرح تشدید نظارت بهداشتی  تا 15 فروردین ماه کماکان ادامه خواهد داشت. وی ضمن تشکر از متصدیانی که با رعایت ضوابط بهداشتی در محل کسب خود زمینه ارتقاء بهداشت عمومی و حفظ سلامت شهروندان را فراهم می آورند از همه متصدیان مراکز عرضه مواد غذایی واماکن عمومی در شهرستان رودان درخواست کرد  ضمن بهبود  وضعیت بهداشتی و توجه به اخطاریه های بهداشتی داده شده با بازرسان بهداشت محیط کمال همکاری را بعمل آورند. این مقام مسئول در ادامه گفت:عدم رعايت موازين و استانداردهاي بهداشتي علاوه بر بروز بيماريها ، مشكلات مادي و معنوي فراوان و گاه جبران ناپذيري را تحميل مي نمايد كه با رعايت بهداشت، علاوه بر جلوگيري از صرف این هزينه ها مي توان زندگي شاد و لذت بخشي رابه همشهریان عزیز هديه نمود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها