بهره‌مندی 1341 مددجو هرمزگانی از آموزش‌های فنی و مهارتی



به گزارش صبح ساحل،عبدالرضا خسروانی پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: آموزش‌ مهارت‌های شغلی به مددجویان کمیته امداد سبب توانمندسازی آن‌ها در حرفه‌های گوناگون، دستیابی به شغل و درآمد پایدار و مشارکت آن‌ها در فعالیت‌های اقتصادی می‌شود.

وی افزود: طی شش‌ماهه نخست امسال، یک هزار و 341 مددجو تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان از آموزش‌های فنی و مهارت‌های شغلی بهره‌مند شدند که مبلغ 235 میلیون تومان از اعتبارات کمیته امداد برای ارائه این خدمت اختصاص داده‌شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان بیان کرد: از مجموع شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها 107 نفر در بخش کشاورزی، 341 نفر در بخش دام‌پروری، 247 نفر در زمینه صنعت و معدن، 548 نفر در صنایع‌دستی و 98 نفر در بخش خدمات آموزش که دیده‌اند، 939 نفر زن و 402 نفر مرد بوده است.

خسروانی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای نقش مهمی در مهارت‌آموزی مددجویان دارد و مددجویان با کسب مهارت‌های شغلی می‌توانند وارد بازار کارشده و در مسیر خودکفایی گام بردارند.

وی گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان با ایجاد بانک اطلاعاتی نیازهای شغلی بازار کار، طرح‌های اشتغال مددجویی را در بخش‌های مختلف با بهره‌گیری از آموزش‌های فنی و کاربردی هدایت و مدیریت می‌کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان ابراز داشت: در کنار مهارت‌آموزی برای مددجویان مستعد اشتغال، استعداد سنجی، نظارت فنی بر طرح‌های اشتغال ایجادشده و بازاریابی فروش محصولات از مؤلفه‌های مهم در پایدارسازی طرح‌های اشتغال برای جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد استفنی وحرفه ای

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها