مسائل و مشکلات دهستان سرخون بررسی شد



به گزارش صبح ساحل،به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی عصر امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات دهستان سرخون بخش مرکزی شهرستان بندرعباس، اظهار داشت: با توجه به قرار داشتن مجموعه پالایشگاه گاز سرخون در این منطقه، پیگیری های لازم از طریق مکاتبه با وزیر نفت جهت ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی این وزارتخانه در این دهستان انجام می‌شود.
وی ادامه داد: باید مسائل مختلف در دهستان سرخون از جمله در زمینه تامین آب شرب، نوسازی شبکه‌های انتقال آب، احداث مدرسه و زمین ورزشی، ساخت راه، اجرای طرح هادی، ایجاد اشتغال و دیگر موارد اولویت‌بندی شود تا با انجام پیگیری‌های لازم و تخصیص اعتبارات مورد نیاز از محل کمک‌های اجتماعی پالایشگاه گاز، این طرح ها به سرعت اجرایی شوند.
استاندار هرمزگان افزود: همچنین در راستای ارائه آموزش مهارت‌های فنی و حرفه ای به جوانان در دهستان سرخون نیاز سنجی انجام و از ظرفیت پالایشگاه گاز این منطقه برای این کار استفاده شود.
گفتنی است؛ در این نشست، دهیاران و اعضای شوراهای روستاهای دهستان سرخون به بیان مسائل و مشکلات این منطقه پرداختند و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای رفع این مشکلات تصمیم‌گیری شد.
همچنین از جمله اقداماتی که در این نشست به تصویب رسید، می‌توان به تکمیل آب‌شیرین‌کن جهت تامین آب شرب، نوسازی شبکه‌های انتقال آب، ساماندهی و رفع مشکل مربوط به اراضی و اجرای پروژه راهسازی اشاره کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها