اجرای ۳۰ ویژه برنامه هفته وحدت در قشم



به گزارش صبح ساحل ، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد غلامی شامگاه امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته وحدت اظهار داشت: در طول این هفته ۳۰ ویژه برنامه در سطح جزیره اجرا می‌شود.

وی افزود: در آغاز و پایان این هفته ۲ جشن بزرگ وحدت به ترتیب در مسجد جامع اهل سنت و مسجد النبی(ص) شهر قشم با حضور مردم و علمای بنام دو مذهب برگزار خواهد شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی قشم ادامه داد: در طول هفته نیز برنامه‌هایی از جمله گفتمان‌های دینی ویژه مدارس، مسابقات متنوع فرهنگی و جشن ویژه کودکان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامی بیان کرد: انتظار است در طول هفته وحدت مطالب مرتبط با مناسبت هفته در سربرگ نامه‌های تمامی ادارات، ارگان‌ها و سازمان‌ها درج شود.

وی گفت: شرکت‌های مستقر در جزیره نیز در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی خود باید در برگزاری چنین آیین‌هایی مشارکت فعال داشته باشند.

گفتنی است، فاصله میان ۱۲ ربیع الاول سالروز ولادت خاتم‌الانبیا(ص) مطابق با روایات اهل سنت تا هفدهم این ماه که بر اساس منابع روایی شیعه تاریخ ولادت آن حضرت(ص) است از ششم آذرماه ۱۳۶۰ به‌ عنوان هفته وحدت نامگذاری شده و ساله در طول این هفته ویژه برنامه‌های با همین موضوع در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها