هیچ گونه وقفه‌ای در روند تولید و سرمایه‌گذاری نباید ایجاد شود



 رییس کل دادگستری هرمزگان با تاکید بر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در استان، گفت: کمک به حوزه‌های مختلف تولید، ساخت و ساز و سرمایه گذاری همواره مورد تاکید این نهاد است و نباید هیچگونه وقفه‌ای در این بخش‌ها ایجاد شود.

به گزارش صبح ساحل، علی صالحی روز چهارشنبه در بازدید از واحدهای تولید محصولات شیلاتی در بندرعباس اظهار داشت: حجت الاسلام رییسی به صورت مکرر در نشست‌های مختلف به امر حمایت از سرمایه گذاران تأکید کرده و در همین راستا نیز در هرمزگان سیاست حمایت از سرمایه گذاران را با جدیت در دستور کار قرار دادیم.

وی با تاکید بر تلاش همه دستگاه‌ها به منظور کمک به رفع موانع تولید در استان، افزود: به همه همکاران در تمام شهرستان‌ها تأکید کردایم به هیچ وجه مانع تولید ،کارآفرینی و سرمایه گذاری نشوند.

صالحی حوزه محیط زیست و مفاسد اقتصادی را خطوط قرمز دستگاه قضایی عنوان کرد و گفت: به شدت این گونه موارد مهم را دنبال می‌کنیم و با هر کسی که به خاک و اموال مملکت دست درازی کند ، به شدت برخورد خواهد شد.

رییس کل دادگستری هرمزگان تاکید کرد: دستگاه قضایی مبارزه با فساد را سرلوحه تمامی اقدام خود قرار داده و با مرتکب فساد در هر جایگاهی باشد، برخورد می شود.

صالحی با بیان اینکه در شرایط کنونی اقتصاد باید کمک رسان مدیران شجاع باشیم، گفت: دستگاه قضایی هرمزگان همچون سایر استان‌ها موضوع شورای اقتصاد مقاومتی با موضوع حمایت را برگزار می‌کند و بازدیدهای مکرر از کارخانه‌ها و پروژه‌ها و بررسی مسایل و مشکلات آنها در دستور کار قرار دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها