آتش کرونا را با چهارشنبه سوری شعله‌ور نکنیم



به گزارش صبح ساحل، سرهنگ سعید شفیعی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: هرچندکه بایستی سنت ها را پاس داشت اما بدلیل شیوع و گسترش سریع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت عمومی جامعه امسال مراسمی تحت عنوان چهار شنبه آخر سال در هیج منطقه یا نقطه ای از استان برگزار نخواهد شد.
وی بیان داشت: در عین حال پلیس همه ساله برای آیین چهارشنبه سوری اقدام های پیشگرانه ای مورد توجه قرار می دهد که برخورد با توزیع و تولید کننده های موادمحترقه و افرادی که به طریق قصد بر هم زدن آسایش و امنیت مردم را داشته باشند با قاطعیت برخورد و خودرو آنان تا پایان تعطیلات در پارکینگ نگهداری می شود.
کارشناس اجتماعی پلیس هرمزگان در ادامه به غفلت و فریب برخی از افراد بویژه قشر جوان و نوجوان و شرکت در شادی های خطرناک به دور از عقل و منطق در ایامی که همه جامعه درگیر این ویروس مهلک و منحوس می باشند،اشاره کرد.
شفیعی تاکید کرد: پلیس در این خصوص با افرادی که قصد برهم زدن آسایش مردم را داشته باشند، برخورد قاطع می کند و به هیچ وجه با متخلفان مدارا نخواهد کرد.

وی اظهارداشت: با توجه به شرایط موجود خانواده ها باید ضمن ماندن در خانه و پرهیز از هرگونه ترددهای غیر ضرور درون شهری مراقب باشند تا فرزندانشان در این مورد دچار اشتباهی که موجب پشیمانی و افسوس آنها می گردد، نشوند.
این کارشناس انتظامی یادآورشد: خانواده ها می‌توانند محل هایی را که اقدام به تولید و توزیع موادمحترقه می کنند، به پلیس اطلاع دهند تا مبادا فریب افرادی را بخورند که قصد جان مردم را دارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها