۹ بازارچه عرضه محصولات کشاورزی درهرمزگان راه اندازی می‌شود



به گزارش صبح ساحل، سیروس اسدپور روز دوشنبه در نشست کمیته بازرگانی این سازمان افزود: برای احداث این بازارچه‌ها ۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی شرکت ها اختصاص یافته که تاکنون ۶ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی بیان داشت: این بازارچه ها بعنوان نخستین بازارچه داخل شهری در شهرستان‌های بندرلنگه، رودان، قشم و میناب احداث می‌شود.
مدیر تعاون روستایی هرمزگان یادآورشد:  تاکنون بازارچه‌های رودان و (درگهان) قشم ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که امیدواریم با حمایت و پیشتیبانی استاندار، فرمانداران و شهرداران تا پایان سال جهش تولید این طرح ها تکمیل و به بهره برداری برسد. 
وی با اشاره به اینکه بازارچه‌های محصولات کشاورزی و روستایی در اختیار اتحادیه‌های تحت پوشش تعاون روستایی قرار می‌گیرند، ابرازداشت: براساس برنامه ریزی انجام شده اتحادیه‌ها به صورت مستقیم از روستاییان محصولات کشاورزی و تولیدی آنها را خریداری و در بازارچه‌ها عرضه می‌کنند. 
اسدپور خاطرنشان کرد: این بازارچه‌ها راهی برای حذف واسطه ها و زمینه ای برای فروش مستقیم محصولات کشاورزان و حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است. 
وی اظهار امیدواری کرد: با حمایت مسوولان بتوانیم این بازارچه‌ها را به تدریج در تمامی شهرستان های استان هرمزگان بویژه شهر بندرعباس راه اندازی کنیم. 

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها